۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
تحلیل روند قیمت بیت کوین| آیا قیمت بالا خواهد رفت؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

تحلیل روند قیمت بیت کوین| آیا قیمت بالا خواهد رفت؟

قیمت بیت کوین سر انجام پس از چند روز تاخت و تاز طی روزهای آخر هفته گذشته، با یک درصد ریزش به ۲۱۱۷۵ دلار رسیده و حجم مبادلات آن نیز به ۳۴ میلیارد دلار رسید.

به گزارش بازار، قیمت بیت کوین سر انجام پس از چند روز تاخت و تاز طی روزهای آخر هفته گذشته، صبح روز یکشنبه با یک درصد ریزش به ۲۱۱۷۵ دلار رسیده و حجم مبادلات آن نیز به ۳۴ میلیارد دلار رسید.

بر اساس این گزارش، بیت کوین طی شبانه روز گذشته با یک درصد افت قیمت مواجه شده و بر اساس گزارش لحظه ای و زنده CoinMarketCap، حجم بازار این رمزارز به ۴۰۶ میلیارد دلار رسیده است.

تحلیل روند قیمت بیت کوین| آیا قیمت بالا خواهد رفت؟

پیش بینی قیمت بیت کوین

پس از شکسته شدن مقاومت مهم ۲۱ هزار دلار و افزایش قیمت بیت کوین تا ۲۱۴۸۰ دلار، این رمزارز به محدوده فروش بیش از حد رسیده و روندی اصلاحی را از روز شنبه آغاز کرده که در نتیجه، قیمت تا نزدیک ۲۱ هزار دلار کاهش یافت.

با اینحال، هر دو شاخص مهم RSI و MACD در محدوده خرید بیش از حد باقی مانده و به زودی وارد مرحله خرید خواهد شد که به سرمایه گذاران اجازه خواهد داد تا پوزیشن های لانگ خود را باز کنند.

تحلیل روند قیمت بیت کوین| آیا قیمت بالا خواهد رفت؟

باید در نظر داشته باشیم که روز دوشنبه یعنی نخستین روز هفته معاملاتی، احتمال افزایش قیمت بیت کوین زیاد بوده و در صورتیکه این رمزارز بتواند مقاومت مهم ۲۱۴۷۵ دلار را بشکند، می توان انتظار افزایش قیمت تا دو مقاومت مبعدی یعنی ۲۲ هزار دلار و ۲۲۷۵۰ دلار را داشت.

اما هر گونه شکست قیمت به زیر ۲۱ هزار دلار می تواند قیمت را تا سطح حمایت بعدی یعنی ۲۰۶۵۰ دلار (متوسط قیمت ۵۰ روزه) پایین بکشد.اما تا زمانی که قیمت بالای ۲۱ هزار دلار باقی یماند، همچنان می توان به آغاز یک روند گاوی جدید و پر قدرت امیدوار بود.

کد خبر: ۱۸۵٬۹۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha