۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
با تمدید و استمهال وام های کشاورزان موافقت شود
نماینده مردم بجنورد در مجلس:

با تمدید و استمهال وام های کشاورزان موافقت شود

وحیدی، نماینده مردم بجنورد در مجلس از وزیر جهاد کشاورزی خواست ضمن جدی گرفتن صادرات دام، با تمدید و استمهال وام های کشاورزان موافقت شود.

به گزارش بازار، محمد وحیدی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود به وزیر نیرو درخصوص کم آبی روستاها و شهرهای حوزه انتخابیه گفت: روستاهای حوزه انتخابیه در زمینه کم آبی وضعیت آخر را در میان شهرهای کشور دارند و وزارت نیرو باید پروژه انتقال آب را با جدیت پیگیری کند.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس یازدهم خطاب به وزیر ورزش گفت: پروژه ۱۰ ساله مجتمع ۶ هزار نفری بجنورد با چند درصد پیشرفت فیزیکی بالا همچنان بلاتکلیف مانده، لذا درخواست تسریع در تکمیل این پروژه را دارم. همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دستور دهد تا در زمینه تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری بجنورد تسریع کنند.

وی ادامه داد: اگرچه امیدی به قیمت گذاری محصولات دامی از سوی وزیر جهاد کشاورزی نداریم، اما حداقل با تمدید و استمهال وام های کشاورزان به داد آنها برسید و صادرات دام را جدی بگیرید.

وحیدی در تذکری خطاب به وزیر علوم تصریح کرد: از شما می خواهم دستور تحرک بخشی بیشتر به دانشگاه فنی و حرفه ای و پشتبانی برای انجام تحولات اساسی مدیریتی و پرهیز از روزمرگی در جهت مهارت آموزی جوانان عزیز را صادر کنید.

کد خبر: ۱۸۵٬۹۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha