۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
ساز کوک انتقال صنوف آلاینده به خارج از بیرجند/ مانع جدی پیش روی طرح وجود ندارد
معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان جنوبی:

ساز کوک انتقال صنوف آلاینده به خارج از بیرجند/ مانع جدی پیش روی طرح وجود ندارد

بیرجند- عباس زاده، معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: مشکلات عمده طرح انتقال صنوف آلاینده به خارج از بیرجند رفع شده و در حال حاضر مانع جدی پیش روی پروژه وجود ندارد.

علیرضا عباس زاده در گفت وگو با بازار با اشاره به طرح انتقال صنوف آلاینده به خارج شهر بیان کرد: طرح انتقال صنوف آلاینده و مزاحم از بیرجند به خارج شهر از سال ۸۶ تصویب شده و تاکنون مشکلات زیادی بر خود دیده است.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از مشکلات اساسی طرح رفع شده است، اظهار کرد: بخشی از خدمات زیربنایی تامین شده و بخشی نیز در حال انجام است.

عباس زاده با بیان اینکه همچنین مشکلات کسبه، مسائل زمین و نحوه واگذاری ها رفع شده است، افزود: در مجموع مشکلات عمده طرح انتقال صنوف آلاینده به خارج شهر برطرف شده و در حال حاضر مانع جدی پیش روی پروژه وجود ندارد.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: از کسبه خواستاریم نسبت به تعیین تکلیف شرایط خود و اخذ پایان کار در اسرع وقت اقدام کنند.

وی با اشاره به وضعیت راه های خراسان جنوبی بیان کرد: اجرای باند دوم مسیرهای اصلی و شریانی از مهم ترین برنامه های سال جاری است.

عباس زاده همچنین با اشاره به پروژه راه آهن گفت: در صورت رفع موانع و افتتاح فاز اول پروژه از استان به خط مشهد، جای امید است که این طرح تا پایان دولت به بهره برداری برسد.

کد خبر: ۱۸۵٬۹۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha