۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
۸۲۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های اربعین در ایلام اختصاص یافت
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام:

۸۲۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های اربعین در ایلام اختصاص یافت

ایلام - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام گفت: در بودجه سال آینده ۸۲۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های اربعین در استان اختصاص یافته است.

رحمت اله قیصوری در گفت و گو با بازار اظهار داشت: با رایزنی مسئولان استان ایلام طی سال های گذشته، در بودجه ردیفی تحت عنوان اربعین به استان اختصاص یافته که هر سال بودجه این ردیف افزایش می یاید.

وی افزود: در سال جاری ۵۲۰ میلیارد ریال در ردیف اعتبار اربعین به ایلام اختصاص یافت و در بودجه سال آینده ۸۲۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های اربعین در ایلام اختصاص یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام عنوان کرد: این بودجه صرف زیرساخت های استان نظیر راه، امکانات و...در استان و پایانه مرزی مهران می شود.

قیصوری با اشاره به اینکه مجموع اعتبارهای ایلام از منابع مختلف که در لایحه بودجه سال ۹۹ مشخص شده معادل ۱۳ هزار و ۳۳۳ میلیارد ریال است، گفت: این میزان بودجه نسبت به اعتبارهای ابلاغی در سال جاری با رقم ۱۱ هزار و ۲۲۸ میلیارد ریال بیش از ۱۸.۷ درصد رشد را نشان می‎دهد.

وی احداث بیمارستان جایگزینی آموزشی ایلام، تکمیل استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری در ایلام، احداث دانشکده پزشکی، تعمیرات اساسی و تجهیزات بیمارستان‌ها و تامین فضاهای آموزشی و کمک آموزشی را از مهمترین طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان ایلام در لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ در بخش اجتماعی، فرهنگی و آموزشی ذکر کرد.

کد خبر: ۱٬۸۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha