۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
۷ هزار واحد مسکونی در ایوانکی ساخته می‌شود | آمادگی سر ریز جمعیت تهران
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۷ هزار واحد مسکونی در ایوانکی ساخته می‌شود | آمادگی سر ریز جمعیت تهران

گرمسار- مومنی، مدیرعامل شرکت عمران پردیس شهر جدید ایوانکی گفت: در فاز اول نهضت ملی مسکن مجموعاً هفت هزار واحد مسکونی در این شهر ساخته می‌شود تا پذیرای جمعیت سر ریز تهران باشد.

رضا مومنی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه مجموع واحد های تعهد ساخت شده در ایوانکی در چهار سال دولت سیزدهم در قالب طرح نهضت ملی مسکن ۳۰ هزار واحد است که در فاز نخست هفت هزار واحد ساخته و تکمیل می شود، تاکید کرد: ساخت چهار هزار واحد مسکونی در این شهر به انجام رسیده است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی سه هزار واحد مسکونی آغاز شده است، گفت: در فاز اول مسکن ملی در ایوانکی مجموعاً هفت هزار واحد مسکونی ساخته می‌شود.

ساخت ۴ هزار واحد مسکونی تمام شد

مدیرعامل شرکت عمران پردیس شهر جدید ایوانکی با بیان اینکه در گام نخست عملیات ساخت چهار هزار واحد مسکونی آغاز و در فاز دوم سه هزار واحد دیگر ساخته می شود، تاکید کرد: این مسکن ها در هفت هزار در ۶۷۱ هکتار مجموعه زمین های شهر جدید ایوان کی ساخته خواهد شد تا جمعیت سر ریز شهر تهران را اسکان دهد.

مومنی با بیان اینکه ۹۰درصد از این اراضی به صورت تک واحدی و ویلایی است تا مردم رغبت بیشتری برای خرید داشته باشند، گفت: تمام طرح ها چه آپارتمانی و چه ویلایی در قالب نهضت ملی مسکن عرضه می شود و متقاضیان می توانند نسبت به دریافت آن ها اقدام کنند.

عملیات اجرایی سه هزار واحد مسکونی آغاز شده است

وی با بیان اینکه متقاضیانی که فاقد مسکن هستند و از دولت امکاناتی دریافت نکردند همین حالا هم می توانند ثبت نام کنند، تاکید داشت: ما در ایوان کی یک هزار و ۷۰۰ متقاضی اولیه بیشتر نداشتیم اما برای هفت هزار واحد اقدام کردیم تا بتوانیم با تسهیلات سرعت کار ساخت را هم بالا ببریم و بتوانیم جمعیت بیشتری را در این شهر جدید پذیرا باشیم.

ساخت خانه‌ها برای جمعیت سر ریز تهران

مدیرعامل شرکت عمران پردیس شهر جدید ایوانکی با بیان اینکه تک واحدهای به صورت قطعات پیش ساخته بتونی ساخته می شود، گفت: ساخت سازه این خانه ها توسط چهار کارگر ماهر در یک ساعت و نیم انجام می شود و می توانیم هفته ای ۲۰ واحد را آماده تحویل کنیم تا مردم دغدغه ای در تحویل نداشته باشند.

مومنی با بیان اینکه فناوری های دیگری نیز در نهضت ملی مسکن به کار برده شده تا مسکن های دولت ساز، ایمن و مقاوم باشند، بیان کرد: ۹۶ واحد با فناوری پنل های قالب بتونی همین حالا در شهر جدید ایوانکی در دست ساخت است و به سرعت می توان آن را تحویل مردم داد.

وی درباره خانه های ویلایی نیز توضیح داد: این خانه ها از ۹۵ متر ویلایی تا ۱۳۰ متر دوبلکس در دست ساخت هستند و ظرفت مدت دو سال به اتمام خواهد رسید تا بتوانیم تحویل متقاضیان مسکن دولتی دهیم.

مجموعاً ۶۰ هزار واحد مسکونی مسکن ملی در استان سمنان ساخته خواهد شد که ۳۰ هزار واحد آن سهم ایوانکی خواهد بود تا بتواند جمعیت سر ریز تهران بزرگ را در درون خود جای دهد همچنین متقاضیان می‌توانند برای دریافت خانه های ساخته شده در ایوانکی به سامانه نهضت ملی مسکن مراجعه و ثبت نام کنند.

کد خبر: ۱۸۵٬۵۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha