۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
فرمان ۸ ماده‌ای رئیس جمهور، نقشه راه خودروسازان
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران‌خودرو مطرح کرد

فرمان ۸ ماده‌ای رئیس جمهور، نقشه راه خودروسازان

معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو گفت: بر اساس فرمان ۸ ماده‌ای رئیس جمهور، ۲۷۹ طرح در حوزه‌های مختلف را به عنوان نقشه راهی برای ارتقاء کیفیت محصولات، در دستور کار قرار دادیم.

به گزارش بازار، سهراب برفروشان با اشاره به ابلاغ فرمان ۸ ماده‌ای ریاست جمهوری درباره ارتقای کیفیت قطعات خودرو افزود: از سال گذشته طرح تحول خودرو در حوزه‌ی زنجیره‌ی تامین که مختص قطعات بود تا تولید و مهندسی و خدمات پس از فروش که در فرمان ۸ ماده‌ای به آن تاکید شده بود را در دستور کار قرار دادیم.

وی ادامه داد: با توجه به نقش و سهم قطعات در کیفیت و دوام محصولات، نظارت ویژه‌ای در این حوزه صورت گرفته که سهم قابل توجه برنامه‌ها تا شهریور ماه انجام شده است و نتیجه‌ی آن را می‌توان در میزان مراجعات مردم به شبکه و شاخص رضایتمندی مشتریان مشاهده کرد.

برفروشان با اشاره به افزایش مدت ضمانتنامه (گارانتی) محصولات از ابتدای سال ۱۴۰۱، گفت: برخی از محصولات مثل دنا اتومات و تارا قبلا مدت ضمانتنامه سه سال یا پیمایش ۶۰ هزار کیلومتر داشتند، اما بر اساس مصوبه ریاست جمهوری، برای همه‌ی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای سال ۱۴۰۱ زمان اعتبار ضمانتنامه‌ها افزایش پیدا کرد.

معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به افزایش کیفیت موتور، افزود: در حوزه‌ی موتور، موتورهای پلاس یا همان ارتقای کیفیت را در دستور کار قرار دادیم، در واقع بر روی ویژگی‌های قدرت، کاهش ایرادات کیفی و میزان مصرف سوخت و آلایندگی‌ها کار کردیم. بر این اساس، طرح ویژه تارا با هدف اینکه مشتری تا ۶ ماه به دلیل ایرادات موتور و گیربوکس به شبکه مراجعه نکند را راه اندازی کردیم. اگر بنا به هر دلیلی مشتری به شبکه مراجعه کرد، امتیازاتی برایش در نظر خواهیم گرفت.

کد خبر: ۱۸۵٬۵۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha