۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
افزایش مصرف گاز سی ان جی در مازندران
در گفتگو با بازار مطرح شد:

افزایش مصرف گاز سی ان جی در مازندران

ساری - مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی مازندران - ساری از مصرف حدود ۲۰ میلیون کیلوگرم سی ان جی از بعد از اصلاح قیمت بنزین در این استان تاکنون خبر داد.

سبحان رجب پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به نقش مصرف گاز طبیعی در کاهش آلودگی محیط زیست، میزان مصرف سی ان جی در مازندران از زمان اصلاح قیمت بنزین تاکنون را حدود ۲۰ میلیون کیلوگرم اعلام کرد.

وی با اشاره به افزایش مصرف گاز طبیعی و سی ان جی برای سوخت خودروها اظهار داشت: استفاده از گاز طبیعی برای سوخت خودروها در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی ساری با بیان اینکه در استان مراکز تبدیل و دوگانه سوز کردن خودروها که دارای مجوز هستند فعالیت دارند، تصریح کرد: باید به سمت استفاده از سوخت جایگزین و پاک گاز طبیعی پیش رویم.

رجب پور با عنوان اینکه در آبان ماه امسال و قبل از تغییر نرخ بنزین ۱۴ میلیون کیلوگرم گاز برای سوخت خودروها مصرف شد، گفت: پس از تغییر نرخ بنزین این میزان رشد یافته است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی ساری تعداد جایگاه های عرضه سی ان جی را در استان ۸۶ جایگاه اعلام کرد و گفت: در شهرهای آمل، بابل، بهشهر، ساری، جویبار، چالوس، نکا، محمودآباد و غیره نیز کارگاه های مجاز تبدیل و دوگانه سوز کردن سوخت خودرو فعالیت دارد.

وی به بحث سوخت رسانی به مناطق کوهستانی و صعب العبور در مازندران اشاره کرد و گفت: در استان ۲۱ هزار خانوار فاقد گاز طبیعی سکونت دارند که تاکنون پنج مرحله سهمیه نفت سفید و هر نوبت ۵۰۰ لیتر بین آنان توزیع شده است.

کد خبر: ۱٬۸۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha