۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
شیرین‌سازی ۱۸۷ میلیارد متر مکعب گاز در مجتمع پارس جنوبی در یکسال اخیر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

شیرین‌سازی ۱۸۷ میلیارد متر مکعب گاز در مجتمع پارس جنوبی در یکسال اخیر

بوشهر- باهوش مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی از شیرین‌سازی ۱۸۷ میلیارد متر مکعب گاز در پارس جنوبی از آبان سال گذشته تاکنون خبر داد.

احمد باهوش در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی پیشران در تولید گاز کشور است و بویژه تامین گاز خانوارها در زمستان سرد بر عهده این مجتمع است.

وی افزود: با انجام تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌های مختلف و رفع مشکلات فنی و ...، اکنون پارس جنوبی با تمام توان آماده پمپاژ گاز در زمستان است تا کانون گرم خانواده‌ها، گرم‌تر شود.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی خاطر نشان کرد: حدود ۲۰ هزار نیروی متخصص و ماهر در مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای انجام وظیفه خطیر در گازرسانی به نقاط مختلف کشور و صادرات محصولات مختلف فعالیت دارند و ایجاد امنیت شغلی این عزیزان و بهبود وضعیت معیشتی آنها مورد تاکید است.

باهوش از شیرین‌سازی ۱۸۷ میلیارد متر مکعب گاز در ۱۳ پالایشگاه پارس جنوبی خبر داد و تصریح کرد: در یکسال اخیر از آبان سال گذشته تاکنون بالغ بر ۱۸۷ میلیارد متر مکعب، گاز در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی شیرین‌سازی و به خط لوله سراسری گاز ارسال شده است.

وی یادآور شد: بدون تردید، امسال میزان تولید گاز و شیرین‌سازی گاز در پارس جنوبی رشد محسوسی خواهد داشت.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: حفظ تولید پایدار گاز در پارس جنوبی و استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و خلاق و نوآور در دستور کار مجتمع گازی قرار دارد.

کد خبر: ۱۸۵٬۱۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha