۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
مجوز ایجاد ۳ پردیس تخصصی در پارک علم و فناوری استان سمنان اخذ شد
رئیس پارک علم و فن آوری استان سمنان:

مجوز ایجاد ۳ پردیس تخصصی در پارک علم و فناوری استان سمنان اخذ شد

دامغان- نظری، رئیس پارک علم و فن آوری استان سمنان از اخذ مجوز برای ایجاد سه پردیس تخصصی در پارک علم و فن آوری استان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این سه زیرساخت فناوری، به زودی آغاز می‌شود.

محسن نظری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه مجوز راه اندازی سه پردیس تخصصی در پارک علم و فناوری استان سمنان اخذ شده است، تاکید کرد: این پردیس بزودی عملیاتی خواهد شد تا در کنار دو دهکده فن آوری از جمله طرح های فناورانه این استان باشند.

وی با باین اینکه طرح های تحقیقاتی عملیاتی شده از شاخص‌های ویژه پارک علم و فن آوری استان سمنان است، تاکید کرد: امیدواریم با ایجاد زیرساخت های مذکور در مدت زمان کوتاهی بتوانیم توسعه توان و خدمات فناورانه را در استان به شرکت های دانش بنیان داشته باشیم.

رئیس پارک علم و فن آوری استان سمنان درباره رویداد ملی پسته شو در دامغان نیز بیان کرد: بیش از ۵۰ شرکت از سراسر کشور که در زمینه پسته فعالیت داشته و محصولات فن آورانه و دانش بنیان در زمینه پسته تولید می کنند که طی دو ماه اخیر طی فراخوان هایی تلاش کردیم این شرکت ها را جذب کنیم.

نظری با بیان اینکه هدف حضور شرکت‌ها در رویداد ملی پسته شو، عرضه محصولات در حوزه پسته و دستاوردهای تولید شده برای ارتقاء صنعت پسته است، بیان کرد: ظرفیت‌های بسیار بالایی در زمینه پسته در استان سمنان وجود دارد که تلاش می کنیم آنها را با به کار گیری دانش بنیان ها، تقویت کنیم.

کد خبر: ۱۸۵٬۱۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha