۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷
کمک تجار ایرانی در قطر به تیم ملی فوتبال و هواداران

کمک تجار ایرانی در قطر به تیم ملی فوتبال و هواداران

با امضای تفاهم‌نامه‌ای همه امکانات تجار ایرانی در قطر در اختیار تیم ملی و هواداران ایرانی قرار گرفت.

به گزارش بازار، در نشستی به میزبانی فدراسیون فوتبال، تفاهم‌نامه همکاری در حوزه های مختلف مرتبط با جام جهانی فوتبال میان آقایان عدنان موسی پور و مهدی تاج روسای اتاق مشترک ایران و قطر و فدراسیون فوتبال امضا شد.

سید علی رضوی، عضو هیات مدیره و رییس کارگروه جام جهانی اتاق مشترک ایران و قطر در این خصوص گفت: با توجه به حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، بر آن شدیم تا همه امکانات و تسهیلاتی که اتاق مشترک ایران و قطر می تواند در جهت حضور هر چه بهتر کاروان ایران در جام‌جهانی فراهم کند را در اختیار تیم ملی فوتبال ایران قرار دهیم.

وی ادامه داد: در راستای تلاش برای حضور هر چه با کیفیت‌تر کاروان تیم ملی و هواداران ایرانی در قطر و پس از نیازسنجی از فدراسیون فوتبال و جلسات متعدد کارشناسی با مدیران تیم ملی، تفاهم‌نامه‌ای در چند بند آماده شد که به امضا رسید.

رضوی تصریح کرد: اعزام یک کاروان بزرگ ورزشی به رویداد مهمی مثل جام‌جهانی، ابعاد گسترده‌ای نظیر پرواز، اسکان، تغذیه، ارسال بار، مسائل گمرکی، موضوعات حقوقی، حمل‌ونقل و نظیر آن دارد که اتاق مشترک ایران و قطر با بهره‌گیری از ارتباطات تجاری با تجار فعال ایرانی و قطری در کشور میزبان جام‌جهانی، توانایی تامین و تسهیل حضور کاروان تیم‌ملی و هواداران ایرانی در حوزه‌های قید شده را دارد.

کد خبر: ۱۸۴٬۹۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha