۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳
اغلب نمایندگان سوال کننده از پاسخ های وزیر بهداشت قانع شدند
رئیس کمیسیون بهداشت مجلس:

اغلب نمایندگان سوال کننده از پاسخ های وزیر بهداشت قانع شدند

شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت مجلس از اقناع اغلب نمایندگان از پاسخ های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسینعلی شهریاری از حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست امروز(دوشنبه، ۹ آبان ماه) کمیسیون بهداشت و درمان برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان خبر داد و گفت: ۷ نفر از نمایندگان سوال کننده در نشست حضور یافتند و برخی از نمایندگان سوال کننده در نشست حاضر نشدند.

وی افزود: برخی سوالات نمایندگان منطقه‌ای و در مورد کمبود امکانات و تجهیزات پزشکی و پزشک و نیروی متخصص، عدم رضایت برخی پزشکان در بیمارستان ها و دانشگاه های دولتی و تجهیز و احداث بیمارستان‌ها و برخی سوالات نیز ملی و در کمبود دارو، آنتی بیوتیک و سرم، حمایت از تولید واکسن های داخلی (ام آر ان ای) و وضعیت شیفت کاری دستیاران پزشکی بودند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس یازدهم ادامه داد: اغلب نمایندگان از پاسخ های وزیر قانع شدند و بخشی از سوالات به مراعا گذاشته شد البته برخی از نمایندگان هم قانع نشدند و امیدواریم وزارت بهداشت پیگیری های لازم را برای تعیین تکلیف پروژه ها داشته باشد تا بتواند رضایت نمایندگان را تامین کند.

کد خبر: ۱۸۴٬۶۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha