۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۲
تصفیه‌خانه مهاجران طی سه ماه آینده تکمیل و راه‌اندازی می‌شود
استاندار همدان:

تصفیه‌خانه مهاجران طی سه ماه آینده تکمیل و راه‌اندازی می‌شود

همدان - استاندار همدان بابیان اینکه تکمیل تصفیه‌خانه مهاجران در حال انجام است، گفت: تصفیه‌خانه مهاجران طی سه ماه آینده تکمیل و راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش بازار؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد در آیین تجلیل از کشاورزان و همیاران مردم در طرح آبرسانی به همدان (نذر آب) با بیان اینکه تکمیل تصفیه‌خانه مهاجران در حال انجام است و اگر تجهیزات آن آماده و نصب شود، می‌توانیم ۳۶۰۰ لیتر آب در ثانیه تصفیه کنیم اظهار کرد: با توجه به اقداماتی که انجام شده، تصفیه‌خانه مهاجران ظرف سه ماه آینده، تکمیل و راه‌اندازی می‌شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه یاری‌گری کشاورزان در آبرسانی به مردم همدان در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد گفت: کشاورزان از پیشگامان عرصه جنگ اقتصادی هستند.

وی با بیان اینکه مردم همدان قدردان و قدرشناس اقدام خداپسندانه‌ کشاورزان هستند، اظهار کرد: در مقابل همیاری کشاورزان، وزیر نیرو قول داد تا به آن‌ها پروانه افزایش ۲۰ درصدی ارائه ‌شود و پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام می‌دهیم.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه بدون شک، دولت حامی و پشتیبان کشاورزان است و اگر در مسیر فعالیت کشاورزان دچار مشکل و موانعی شوند، زمینه حل و برداشتن آن را فراهم می‌کند، تأکید کرد: کشاورزان می‌توانند با تغییر الگوی کشت میزان بهره‌وری از آب و خاک و به دنبال آن تولید را چندبرابر کنند و میزان مصرف آب را به طور چشم‌گیری کاهش دهند.

وی با اشاره به اینکه همت و توان دولت سیزدهم برای انجام پروژه‌ای که ۱۷ سال بر روی زمین مانده بود، قابل تقدیر است. تأکید کرد: از همراهی اصحاب رسانه که در این مدت با پوشش لحظه‌ای اخبار و اطلاع‌رسانی آخرین وضعیت پروژه آبرسانی به شهر همدان، نگرانی‌های مردم را کاهش دادن نیز تقدیر و تشکر می‌کنیم.

کد خبر: ۱۸۴٬۴۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha