۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴
۳۵ کارگاه راکد و نیمه راکد استان بوشهر احیا شدند|از شناورسازی و معادن تا بنگاه‌های اقتصادی کوچک
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

۳۵ کارگاه راکد و نیمه راکد استان بوشهر احیا شدند|از شناورسازی و معادن تا بنگاه‌های اقتصادی کوچک

بوشهر- باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از احیای ۳۵ کارگاه راکد و نیمه راکد استان بوشهر خبر داد و گفت: از کارگاه‌های شناور سازی و معادن تا بنگاه‌های اقتصادی کوچک در این طرح، احیا شدند.

علی باستین در پایان جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: برای حمایت از اشتغال و تثبیت مشاغل موجود در استان بوشهر، باید از تولید کنندگان حمایت کرده و واحدهای تولیدی و کارگاه‌ها را تقویت و تجهیز کنیم.

وی افزود: احصای مشکلات و دغدغه‌های واحدهای راکد و نیمه راکد از برنامه‌های کارگروه رفع موانع تولید است که امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: این کارگروه با حضور مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و تولید کنندگان و کارآفرینان برگزار و نتایج خوبی داشت.

باستین تعداد طرح‌های مطرح شده را ۳۵ مورد برشمرد و ابراز داشت: ٢٠ طرح با موضوع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی استان و ۱۵ مورد مربوط به تامین مالی از محل تسهیلات رونق تولید بوده است.

وی اضافه کرد: موضوعات مطرح شده در کارگروه در زمینه‌ های تولید شناور، احیای معدن و رفع دغدغه‌ های واحدهای تولیدی در زمینه حل مشکلات بانکی، رفع مسایل زیرساختی و حل و فصل موضوعات بیمه‌ای و مالیاتی بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر بیان کرد: در این کارگروه، مجموعا تعداد ٣٥ مصوبه با هدف راه‌اندازی واحدها، حفظ اشتغال و ایجاد اشتغال جدید به تصویب رسید.

باستین گفت: دولت سیزدهم عزم جدی برای احیای واحدهای راکد و نیمه راکد دارد و در یکسال اخیر تعداد زیادی واحد تولیدی و بنگاه اقتصادی، بازدید و رفع مشکل شده‌اند.

کد خبر: ۱۸۴٬۴۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha