حمایت کمیته امداد از طرح‌های دانش بنیان
رییس کمیته امداد مطرح کرد

حمایت کمیته امداد از طرح‌های دانش بنیان

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: از طرح‌های دانش بنیان که موجب ایجاد ارزش افزوده و تحول در حوزه کارآفرینی، تولید و اشتغال شود، حمایت می‌کنیم.

به گزارش بازار، سید مرتضی بختیاری در مراسم تحویل پهپادهای کشاورزی به مددجویان کمیته امدادحمایت کمیته امداد از طرح‌های دانش بنیان استان‌های مختلف که در قزوین برگزار شد، افزود: تلاش ما در کمیته امداد این است که این یادگار امام بتواند در ماموریت‌های خود کارآمد باشد.

وی با بیان اینکه ۵۲درصد مددجویان ما، بانوان خانه‌دار هستند، تاکید کرد: یکی از برنامه‌های ما تقویت مشاغل خانگی است که در واقع حمایت و تکریم از جایگاه مادران و خانواده است.

به گفته بختیاری، امسال بانوان مددجوی ۵۱۱ تن پیله ابریشم‌ِ تَر تولید کردند که ۱۱ونیم درصد تولید ابریشم خام کشور را شامل می‌شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: درحال حاضر بیش‌از ۴۰۰رشته تولیدات صنایع‌دستی از جامعه هدف کمیته امداد که جاذبه خوبی نیز دارد به بازار عرضه شده و امیدواریم با همکاری بانک‌ها در حمایت از مددجویان شاغل شاهد اتفاقات بهتری در زمینه اشتغال‌زایی و توانمندسازی باشیم.

بختیاری گفت: توانمندسازی دارای سه رکن اشتغال، مسکن و فرهنگ خود اتکایی و خودباوری است که این سه رکن درکنار هم می‌توانند سبب ایجاد توانمندسازی در بین مددجویان کمیته امداد باشند.

وی، تفکر جهادی را لازمه خدمت صادقانه به مردم دانست و افزود: با اتکا به این رویه باید در اوج مشکلات و تحریم‌ها با بهترین راهکار بتوانیم به مردم خدمات ارایه دهیم.

در این مراسم، ۵۰ پهپاد برای استفاده در امور کشاورزی با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به مددجویان استان‌های مختلف اهدا شد.

کد خبر: ۱۸۴٬۴۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha