احداث ۶ میدان میوه و تره بار با مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی

احداث ۶ میدان میوه و تره بار با مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری از در دستور کار قرار گرفتن توسعه سرانه‌های خدماتی در حوزه میادین میوه و تره بار به عنوان یکی از فرصت‌های خوب سرمایه‌گذاری خبر داد.

به گزارش بازار، مهدی شریفیان در دیدار با مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: یکی از موضوعاتی که همواره برای سرمایه گذاران بخش خصوصی جذابیت داشته و علاقمندی آن‌ها را برای مشارکت در پروژه‌های شهرداری تهران سوق داده است، سرمایه گذاری در بخش‌های خدماتی به ویژه احداث و راه اندازی میادین میوه و تره بار است.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران افزود: بنا به پیشنهاد سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، هم‌اکنون شش نقطه پایتخت برای طراحی، احداث، تجهیز و راه اندازی میادین میوه و تره بار شناسایی شده است و به زودی فراخوان انجام امور مربوط به جذب سرمایه گذار آغاز می‌شود.

وی افزود: در مرحله نخست و با مشارکت سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، عملیات احداث این شش میدان میوه و تره بار در شش نقطه پایتخت پس از اعلام فراخوان عمومی و با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی در دستور کار قرار می‌گیرد.

شریفیان با اشاره به برگزاری همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری در تیرماه امسال خاطرنشان کرد: با برگزاری این همایش بین المللی و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری پایتخت، اقدامات خوبی در این مدت کوتاه در جذب و عقد تفاهم نامه با سرمایه گذاران بخش خصوصی صورت گرفته و همچنان ادامه دارد.

در ادامه این نشست؛ ایوب فصاحت با اشاره به ظرفیت‌های پایتخت برای توسعه میادین میوه و تره بار افزود: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، حدود ۱۰۰ نقطه شهر تهران برای احداث و راه اندازی میادن میوه و تره بار شناسایی شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در مرحله نخست شش نقطه در مناطق ۴، ۲۰ و ۲۲ جهت احداث میادین میوه و تره بار در دستور کار این سازمان قرار گرفته و تعداد قابل توجهی از سرمایه گذاران برای ساخت آن‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی عنوان کرد: ما به دنبال تقویت سرمایه گذاری و زیرساخت‌های سازمان میادین میوه و تره بار با مشارکت سرمایه گذاران هستیم و معتقدیم سازمان سرمایه گذاری می‌تواند در معرفی جذابیت‌های این سازمان نقش کلیدی داشته باشد.

کد خبر: ۱۸۴٬۳۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha