۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
 «عمادی» سخنگوی گمرک شد
با صدور حکمی از سوی رئیس کل گمرک ایران؛

«عمادی» سخنگوی گمرک شد

رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، طی حکمی، سید مرتضی عمادی را بعنوان «سخنگوی گمرک جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد.

به گزارش بازار، علیرضا مقدسی رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، طیِ حکمی، سید مرتضی عمادی را بعنوان سخنگویِ گمرک جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد. در بخشی از متن حکم صادر شده آمده است: «انتظار می رود با اطلاع رسانی دقیق، اعلام به موقع و سریع و پاسخگویی شفاف همراه با تعامل مؤثر با رسانه ها و مطبوعات، در تحقق اهداف سازمان مجدّانه بکوشید»

سید مرتضی عمادی با بیش از یک دهه سابقه مدیریتی در بخشهای مختلف رسانه ملی، علاوه بر مدیریت، از تهیه کنندگان و برنامه سازان صدا و سیماست. پیش از این، عمادی، مدیریت تولید و پخش و تامین شبکه استانی، مدیریت پخش و تأمین شبکه تلویزیونیِ بازار، مدیریت گروه اقتصاد و کسب و کار شبکه پنج و نیز در شش سال گذشته مدیریت گروه تهران و شهروندیِ شبکه پنج سیما را عهده دار بود.

عمادی مشاوره رسانه ای ارگانها و نهادهای مختلفی را نیز طیِ ده سال اخیر بعهده داشته است.

سید مرتضی عمادی دارای مدرک کارشناسی تولید سیما از دانشگاه صدا و سیما و کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزیِ فرهنگی و نیز دارای مدرک(Post DBA )دکترای حرفه ای مدیریت کسب و کار است.

تهیه کنندگی، کارگردانی، نویسندگی، گویندگی، اجرای تلویزیونی و رادیویی، و تدریس در حوزه رسانه و ارتباطات، از جمله تخصص های عمادی در دو دهه اخیر ایشان عنوان شده است.

کد خبر: ۱۸۴٬۳۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha