۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
عدم ثبات قیمت‌ها جای نگرانی دارد
نماینده مردم چناران در مجلس:

عدم ثبات قیمت‌ها جای نگرانی دارد

نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضعف نظارت بر قیمت‌ها گفت: بی‌ثباتی در بازار و ضعف نظارت در این دولت مشهود است و افزایش قیمت‌ها نگران کننده شده است.

به گزارش بازار، حسین امامی راد در نشست علنی امروز(یکشنبه ۸ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر رفاه و رئیس سازمان تأمین اجتماعی گفت: حذف گسترده بیمه کارگران ساختمانی به ویژه در یک سال اخیر و در شرایط سخت کرونایی و معیشتی اجحاف به حق این قشر زحمتکش است. اگر سهم بیمه این عزیزان را افزایش نمی‌دهید حداقل همین سهم کم را از بین نبرید.

نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر آموزش و پرورش افزود: تصویب قانون رتبه‌بندی یکی از افتخارات این مجلس است که بعد از ۱۲ سال به تصویب رسید. اجرای صحیح این مصوبه مهم می‌توانست یکی از درخشش‌های کارنامه دولت باشد اما متأسفانه تأخیر در نگارش آیین‌نامه، شیوه‌نامه و تأخیر در پرداخت‌ها و بلاتکلیفی ۷۶ هزار نیروی طرح مهرآفرین و عدم پرداخت پاداش خدمت ۱۴۰۰ فرهنگیان عزیز و استمرار این وضعیت، زحمات همه را زیر سوال می‌برد و به نارضایتی‌ها نیز دامن می‌زند.

وی تصریح کرد: در چند ماه اخیر مبالغی به عنوان حداقل مکالمات در قبوض خطوط ثابت مشترکین درج و اضافه شده است، هرچند این مبلغ هزینه نگهداری و مرسوم است لکن نه در زمان و نه در هزینه تدبیر درستی انجام نشد و لازم است وزیر ارتباطات برای آن فکری کند.

امامی‌راد در تذکر پایانی خود خطاب به رئیس جمهور با انتقاد از ضعف نظارت بر قیمت‌ها گفت: حذف ارز ۴۲۰۰ و افزایش یارانه‌ها قابل تقدیر بود اما ضعف نظارت در این دولت مشهود است و عدم ثبات قیمت‌ها جای نگرانی دارد.

کد خبر: ۱۸۴٬۳۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha