۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۱
راه اندازی کشتارگاه ماکیان با اشتغالزایی مستقیم برای ۱۵۰ نفر در رزن
پس از ۱۱ سال محقق می شود؛

راه اندازی کشتارگاه ماکیان با اشتغالزایی مستقیم برای ۱۵۰ نفر در رزن

همدان - فرماندار رزن از افتتاح کشتارگاه ماکیان تا پایان سال جاری در رزن خبر داد و گفت: عملیات اجرایی کشتارگاه ماکیان الوند رزن سال ۹۰ آغاز شده و بهره برداری از آن برای ۱۵۰ نفر شغل ایجاد می کند.

به گزارش بازار، علی‌اصغر غفاری‌آثار در بازدید و بررسی روند ساخت پروژه کشتارگاه ماکیان الوند و اجرای کانال‌های آبرسانی و مرمت قنوات این شهرستان گفت: عملیات اجرایی کشتارگاه ماکیان الوند رزن در سال ۹۰ آغاز شده و در حال حاظر بیش از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که افتتاح و بهره‌برداری این طرح برای ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال به همراه خواهد داشت.

وی ظرفیت این کشتارگاه را ۱۲هزار کشتار در ساعت برشمرد و افزود: با بهره برداری از این کشتارگاه روند توزیع مرغ در شمال استان همدان تسهیل خواهد شد ضمن اینکه این کشتارگاه پنجمین کشتارگاه ماکیان استان همدان محسوب می‌شود.

غفاری آثار در ادامه از اختصاص ۶۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ماده ۵۶ برای شهرستان رزن خبر داد و عنوان کرد: امسال به منظور حفظ منابع آب ساخت کانال‌های آبرسانی و احیاء قنوات شهرستان رزن آغاز شده است.

وی افزود: در ۷۰ درصد از روستاهای شهرستان طرح بازسازی کانال‌های آبرسانی در حوزه کشاورزی و مرمت قنوات در حال اجرا بوده که در تلاش هستیم در سال‌جاری بیشتر این پروژه‌ها تکمیل شود.

کد خبر: ۱۸۴٬۰۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha