۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
لزوم ارائه طرح‌های پدافندی برای جلوگیری از بروز چالش آبی در همدان
استاندار همدان تاکید کرد:

لزوم ارائه طرح‌های پدافندی برای جلوگیری از بروز چالش آبی در همدان

همدان - استاندار همدان بابیان اینکه متاسفانه تا پیش از این هیچ طرح پدافندی برای تامین آب همدان وجود نداشته، گفت: مدیریت استان، درصدد است با ارائه طرح‌های پدافندیمانع تکرار بروز چالش آبی در همدان شود.

به گزارش بازار؛ علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه با مدیر آب سازمان پدافند غیرعامل کشور و برخی مدیران صنعت آب و فاضلاب کشور، گفت: متاسفانه تا پیش از این هیچ طرح پدافندی برای تامین آب همدان وجود نداشته است؛ بنابراین مدیریت استان، در صدد است تا با ارائه طرح‌های پدافندی، مانع تکرار بروز چالش آبی شود.

وی بابیان اینکه نقش موثر رئیس جمهور و وزرای نیرو و کشور از اساسی‌ترین عوامل به نتیجه رسیدن پروژه آبرسانی به شهر همدان بعداز گذشت ۱۷ سال بود، افزود: دنبال انجام فازهای بعدی آبرسانی هستیم و اتمام تصفیه‌خانه مهاجران و افزایش ظرفیت پمپاژ، گام‌های اصلی است که باید به زودی انجام شود.

استاندار همدان بابیان اینکه برای تامین آب در شرایط اضطراری، دوطرح پدافندی مهم و موثر در نظر گرفته شده و در حوزه گازرسانی در فصول سرد سال نیز طراحی‌های لازم برای تامین پایدار انجام شده است، گفت: اصلاح شبکه توزیع آب همدان نیاز به بازسازی دارد که این موضوع در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: ۱۸۴٬۰۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha