حمل و نقل مانعِ انتقال کفاشان به شهرک صنعتی قرچک

حمل و نقل مانعِ انتقال کفاشان به شهرک صنعتی قرچک

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان کفش‌های دست دوز تهران؛ حمل و نقل را مانعی بر سر راه انتقال کفاشان به شهرک صنعتی قرچک عنوان کرد.

به گزارش بازار، رسول شجری با اشاره به اختصاص بخشی از زمین‌های شهرک صنعتی قرچک به صنعت کفش و کفاشان، گفت: در حال حاضر بیش از ۷۰ تولید کننده کفش در این شهرک صنعتی مستقر هستند، اما وجود مشکلاتی بویژه در حوزه حمل و نقل، شرایط انتقال را دشوار کرده است.

وی از فعالیت ۷ صنف دیگر به جز کفاشان در این شهرک صنعتی خبر داد و گفت: هم اکنون شرایط برای انتقال صنوف به طور کامل به شهرک‌های صنعتی فراهم نیست.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان کفش‌های دست دوز تهران اضافه کرد: برای رفع مشکل حمل و نقل تفاهماتی با تاکسیرانی انجام شده است که با توجه به مشکلات اقتصادی، رسیدن به مراحل دلخواه نیازمند زمان بیشتری است.

براساس این گزارش؛ دی ماه سال گذشته، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان کفش‌های دست دوز تهران از پلمب حدود ۱۰۰ واحد صنفی تولیدی در منطقه سپهسالار خبر داده و گفته بود که طبق قانون واحدهای صنفی تولیدی به دلیل ترافیک باید از منطقه سپهسالار خارج شوند، اما در شهرک صنعتی فقط زمین خالی در اختیار واحدها قرار می‌گیرد و امکان انتقال سریع آن‌ها در این شرایط سخت اقتصادی وجود ندارد.

کد خبر: ۱۸۳٬۹۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha