۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

کشف جسد در پرواز تهران ـ فرانکفورت در حال بررسی است
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام:

کشف جسد در پرواز تهران ـ فرانکفورت در حال بررسی است

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: ۱۴ ساعت پس از پرواز شرکت هواپیمایی لوفت هانزا، نماینده این شرکت پیدا شدن جسدی را به ما اعلام کرد که در حال بررسی آن هستیم.

به گزارش بازار، سعید چلندری با اشاره به اینکه روز گذشته اخباری مبنی بر کشف یک جسد در فرودگاه فرانکفورت و در یک پرواز شرکت هواپیمایی لوفت هانزا منتشر شد گفت: هواپیمای لوفت هانزا بامداد پنجشنبه فرودگاه امام خمینی را به مقصد فرانکفورت ترک کرد و پس از ۱۴ ساعت نماینده این شرکت هواپیمایی به فرودگاه اعلام کرد یک جسد در قسمت چرخ هواپیما پیدا شده است.

سرپرست فرودگاه امام خمینی با بیان اینکه تا زمانیکه اطلاعات رسمی و دقیق به ما اعلام نشده نمی‌توانیم در خصوص صحت موضوع اظهار نظر دقیق و رسمی کنیم گفت: مسافت پرواز از تهران تا فرانکفورت حدود ۵ ساعت است، اما نماینده لوفت هانزا در تهران پس از ۱۴ ساعت به ما اعلام کرده جسدی پیدا شده است.

چلندری افزود: این مشکل از نظر ما فعلا قابل بررسی نیست، اما به محض اعلام نماینده هواپیمایی لوفت هانزا جلسه کمیته امنیتی را در فرودگاه تشکیل دادیم و منتظر کسب اطلاعات دقیق‌تر هستیم.

سرپرست فرودگاه امام خمینی با بیان اینکه دیروز و امروز هواپیمایی لوفت هانزا پروازهای خود را به سمت فرودگاه امام خمینی لغو کرده گفت: فعلا از لغو سایر پروازها در روزهای آینده مطلع نیستیم.

کد خبر: ۱۸۳٬۸۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha