۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
اشتغال ۱۵۵ هزار نفر در ۵۸ هزار واحد صنفی در استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

اشتغال ۱۵۵ هزار نفر در ۵۸ هزار واحد صنفی در استان بوشهر

بوشهر- صفوی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اشتغال ۱۵۵ هزار نفر در ۵۸ هزار واحد صنفی در استان بوشهر خبر داد.

سید مهدی صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به نقش مهم اصناف در اقتصاد اظهار داشت: اصناف در استان بوشهر به تناسب جمعیت، پراکندگی دارند و در شهرستان‌های مختلف استان، اصناف در عرصه‌های گوناگون به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: در شرایط مختلف اقتصادی و بویژه در زمان افزایش نرخ اقلام مواد غذایی و کالاهای اساسی، حضور موثر اصناف در صحنه و پرهیز از گران‌فروشی و کم‌فروشی موجبات تثبیت شرایط و رضایت‌مندی مردم می‌شود.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اشتغال ۱۵۵ هزار نفر در ۵۸ هزار واحد صنفی در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: این مهم نشان می‌دهد که بخش عظیمی از اشتغال بخش خصوصی استان بوشهر در حوزه اصناف است و ساماندهی این حوزه امری لازم و ضروری است.

صفوی تصریح کرد: نظارت دقیق بر بازار و تامین کالاهای مورد نیاز خانوارها، امری ضروری است و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر نیز در راستای تحقق این موضوع از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی اضافه کرد: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و نوآور در حوزه صنعت و معدن و تجارت و بازرگانی بویژه در صنایع متوسط و کوچک مورد تاکید این مجموعه است که قطعا در رونق بازار و ایجاد اشتغال پایدار بسیار موثر است.

کد خبر: ۱۸۳٬۸۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha