۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
۲۵ هزار کشاورز متقاضی خرید تراکتور با تسهیلات بانک کشاورزی هستند
مدیربازاریابی و فروش گروه صنعتی تراکتورسازی:

۲۵ هزار کشاورز متقاضی خرید تراکتور با تسهیلات بانک کشاورزی هستند

تبریز- مدیربازاریابی و فروش گروه صنعتی تراکتورسازی با بیان اینکه ۲۵هزار کشاورز متقاضی خرید تراکتور با تسهیلات بانک کشاورزی هستند،گفت: از یکسال قبل تسهیلاتی برای مکانیزاسیون کشاورزی پرداخت نشده است.

به گزارش بازار، ناصر قربانیان گفت: به همت تلاشگران شرکت تراکتورسازی ایران در سال جاری در نظر داریم، حدود ۳۵ هزار دستگاه انواع تراکتور را تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی کنیم.

قربانیان با بیان اینکه طی نیمه نخست امسال عرضه ۱۸هزار و ۵۰۰ دستگاه تراکتور به کشاورزان صورت گرفته افزود: ازتولید برنامه پیش بینی شده سال جاری حدود ۱۲هزار دستگاه باقی مانده و طبق مفاد جلسه کمسیون کشاورزی تراکتورسازی ایران آمادگی برای تامین تقاضای بیشتر از این میزان را نیز دارد.

وی گفت: خوشبختانه امسال براساس برنامه ریزیهای انجام شده نسبت به سال گذشته با افزایش ۴۰ درصدی تولید تراکتور در این مجموعه را شاهد هستیم.

قربانیان با اشاره به ثبت نام ۷۰هزار متقاضی در سامانه تراکتورسازی گفت: شرکت تراکتورسازی ایران از زمانی که فروش مستقیم تراکتور به کشاورزان را آغاز کرده توانسته جوابگوی ۲۵هزار کشاورز به صورت مستقیم باشد و به اکثر تقاضاهای نقدی پاسخگو بوده اما در حدود ۲۵هزار کشاورز متقاضی خرید تراکتور به شیوه تسهیلاتی از محل مکانیزاسیون کشاورزی هستند که منتظر ارائه تسهیلات اختصاصی به این بخش هستند تا بتوانند مالک تراکتور شوند.

مدیر بازاریابی و فروش گروه صنعتی تراکتورسازی ایران با ابراز تاسف که هیچ گونه تسهیلاتی برای بخش مکانیزاسیون کشاورزی از مهر سال گذشته پرداخت نشده گفت: تاکنون هیچ کدام از مصوبات اجرایی نشده ازجمله مسائلی وموضوعاتی مانند بحث تسهیلات که خیلی مورد تاکید قرار گرفت در فرصت مقرر اجرایی شود که رئیس سابق مرکز توسعه مکانیزاسیون مبلغ ۵هزار میلیارد تومانی، برای اعتبارات بخش مکانیزاسیون اعلام کرده بودند، می توانم به صراحت بگویم تسهیلات پرداختی در حد صفر است.

کد خبر: ۱۸۳٬۷۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حمید IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      0 0
      از کشاورزان که حمايت نمیشه حداقل تراکتور بدین به قیمت کارخانه. تا یه نفسی بکشیم. هی التماس تراکتور دار ها رانکنیم. بعدشم سرکارمان بزارن اگه درست باشه عالیه
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      0 0
      من سه سال پرونده وام تراکتوردارم وتاالان هیچ خبری نیست
    • احمد IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      0 0
      پدر کشاورزا رو در اوردین داستان معلوم نیست چیه کارخانه با بانک کشاورزی سر لج ولج بازی پدر کشاورز رو دراوردین