۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
دانش‌بنیان ها به سمت افزایش تولید محصولات کم آب‌بر با بهره‌وری بالا بروند
استاندار همدان:

دانش‌بنیان ها به سمت افزایش تولید محصولات کم آب‌بر با بهره‌وری بالا بروند

همدان - استاندار همدان بابیان اینکه مهمترین مولفه در تولید استان، محدودیت منابع آبی است، گفت: تولید محصولات دانش‌بنیان و کالاهای اساسی باید به سمت افزایش تولید محصولات کم آب‌بر با بهره‌وری بالا برود.

به گزارش بازار؛ علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه هیئت اندیشه‌ورز کارآفرینی و کارآفرینان برتر استان همدان بابیان اینکه اگر در بخش اقتصادی و تولیدی کشور به خودکفایی دست پیدا کنیم تحریم‌ها و جنگ اقتصادی بی‌اثر خواهد شد، گفت: هیئت اندیشه‌ورز، با دعوت از کارآفرینان و همفکری، هم‌اندیشی و به‌اشتراک گذاشتن تجارب آنان به حوزه‌های مختلف، بهره‌وری را افزایش و سطح کمی و کیفی تولید را ارتقا دهند.

استاندار همدان افزود: کانون کارآفرینی، یک اتاق فکر است که به کمک ساختار، سیستم حاکمیت و دولت آمده و تجارب خود را برای بهبود فضای کسب و کار و راندمان تولید عرصه می‌کند و به اشتراک می‌گذارد.

وی اضافه کرد: این کانون، متشکل از کسانی است که در حوزه کارآفرینی تخصص و تبحر دارند و با تلفیق علم و دانش دانشگاه و محیط کار، راهکارهای عملیاتی و اجرایی پیشنهاد می‌دهند.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه کانون کارآفرینی، محیطی برای ارائه تجربه‌هاست تا در سطح محیط و استان اجرا و با شرایط خاص محیط و فضای مقتضی استان سازگار باشد بیان کرد: مهمترین مولفه در تولید استان، محدودیت منابع آبی است، تولید محصولات دانش‌بنیان و کالاهای اساسی به سمت افزایش تولید محصولات کم آب‌بر با بهره‌وری بالا سوق داده شود.

وی گفت: توسعه شرکت‌های دانش بنیان و تولید کالاهایی با فناوری بالا از اهداف و راهبردهای شعار امسال است که به پیشگیری از خام‌فروشی منابع کمک می‌کند و موجب ایجاد ارزش افزوده در استان می‌شود.

کد خبر: ۱۸۳٬۷۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha