۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۳ به بالای ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید!
فیلیپ سوئیفت:

قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۳ به بالای ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید!

فیلیپ سوئیفت از تریدرهای مشهور بازار رمزارزها طی سخنالنی مدعی شد که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۳ به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید و پس از آن، باید منتظر سخت ترین زمستان برای بازار ارزهای دیجیتال بود.

به گزارش بازار، فیلیپ سوئیفت از تریدرهای مشهور بازار رمزارزها طی سخنالنی مدعی شد که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۳ به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید.

بر اساس این گزارش، سوئیفیت زمستان فعلی بازار رمزارزها را با اواخر سال ۲۰۱۸ مقایسه کرده و معتقد است در سال ۲۰۲۳ شاهد آغاز تابستانی چشمگیر برای این بازار خواهیم بود.

با اینحال، وی تاکید کرد که پس از رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار، سخت ترین و طولانی ترین زمستان بازار رمزارزها را در پیش رو خواهیم داشت که به احتمال زیاد، طی این دوره، قیمت بیت کوین تا مرز ۱۰ هزار دلار سقوط خواهد کرد.

وی در خصوص زمان فرا رسیدن زمستان بازار رمزارزها نیز گفت که این رخداد به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۵ به وقوع خواهد پیوست که طی آن، ریزش قیمت بیت کوین به زیر ۱۷۵۰۰ را شاهد خواهیم بود و پس از آن نیز خریداران این فرصت را به دست خواهد آورد تا هر بیت کوین را با قیمت ۱۰ هزار دلار بخرند!

سوئیفت گفت: پنجمین موج افزایش قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۳ رخ خواهد داد که منجر به افزایش قیمت تا ۱۰۰ هزار دلار می شود. پس از آن باید شاهد ریزش قیمت تا مرز ۱۰ الی ۱۴ هزار دلار باشیم که همه منتظر این رخداد هستند.

با اینحال، برخی از تریدرهای مشهور بیت کوین مانند اکانت «دیسنت تریدر» همچنان معتقدند که قیمت این رمزارز به ریزش خود در سال آینده میلادی ادامه داده و باید منتظر ریزش قیمت تا محدوده ۱۶ الی ۱۰ هزار دلار باشیم.

کد خبر: ۱۸۳٬۴۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • NL ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      1 0
      خب این یارو .فیلیپ..بره هر چی بیت کوین هست بخره اگه راست میگه