۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
تخصیص ۲۴۰ میلیارد ریال تسهیلات برای ۳۵ واحد تولیدی در قم
در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح شد؛

تخصیص ۲۴۰ میلیارد ریال تسهیلات برای ۳۵ واحد تولیدی در قم

قم- ۲۴۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید و اشتغالزایی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، برای ۳۵ واحد تولیدی در استان قم اختصاص یافت.

به گزارش بازار، با اختصاص این میزان تسهیلات برای تثبیت و راه اندازی ۳۵ واحدی تولیدی در قم، زمینه اشتغالزایی ۱۰۰ نفر بطور مستقیم فراهم می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در این زمینه گفت: مشکلات مالیاتی، بیمه و بدهی بانکی سه موانع پیش روی واحدهای تولیدی فعال در استان به شمار می‌روند.

اکبر ابدالی افزود: از میان ۳۵ واحد و طرح تولیدی، ۳۳ طرح و واحد مربوط به بخش کشاورزی و ۲ طرح در بخش صنعت است.

وی همچنین با ارائه گزارشی از اقدامات و تحقق مصوبات ستاد رونق تولید از ابتدای امسال تاکنون گفت: در مجموع از ۱۵۸ مصوبه در این ستاد، ۱۱۷ مصوبه اجرایی شده و مابقی در دست اجرا است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به تمهیدات و تلاش‌های دولت برای بازسازی و نوسازی خطوط واحدهای تولیدی گفت: طبق توافق وزارتخانه‌های اقتصاد، صمت و بانک مرکزی، مبلغ ۵۰ هزار میلیارد تومان برای این موضوع در کل کشور اختصاص داده شده که هنوز جزئیات سهم هر استان مشخص و ابلاغ نشده است.

سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم هم در این جلسه، رونق تولید و حمایت از تولیدکنندگان را اساس توسعه و پیشرفت دانست و افزود: باید عقب ماندگی‌ها را با شاخص گذاری‌های درست و اصولی جبران و کارگروه‌های رونق تولید را با برنامه ریزی‌های موثرتر برگزار کنیم.

کد خبر: ۱۸۳٬۳۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha