۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
رسیدگی به وضعیت ۱۹ طرح اقتصادی نیمه تمام در سیستان و بلوچستان
در گفتگو با بازار مطرح شد

رسیدگی به وضعیت ۱۹ طرح اقتصادی نیمه تمام در سیستان و بلوچستان

زاهدان - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تامین منابع مالی از طریق تسهیلات برای ۱۹ طرح نیمه تمام و ۱۶ طرح راکد این استان در سال جاری انجام می شود.

ماندانا زنگنه در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: هدایت منابع مالی از طریق تسهیلات برای اتمام ۱۹ طرح نیمه تمام و ۱۶ طرح راکد استان سیستان و بلوچستان در اولویت قرار گرفته است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: کارخانه سیمان تیس، کاشی و سرامیک زاهدان، بافت بلوچ ایرانشهر و اتمام فاز اول بزرگترین طرح شیلاتی کشور در کنارک از جمله این طرح ها است.

وی با اشاره به ایجاد کلینیک عارضه یابی در سیستان و بلوچستان، افزود: از این طریق می توان به شناسایی و رفع مشکلات و واحدهای تولیدی راکد، تملک شده و نیمه فعال در این استان پرداخت.

زنگنه تصریح کرد: در استان سیستان و بلوچستان یک هزار و ۲۸۹ واحد تولیدی با سرمایه گذاری پنج میلیارد و ۴۴۱ میلیون ریال راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه در این تعداد واحد تولیدی ۱۳۰ هزار و ۵۰ نفر مشغول به کار هستند، گفت: در سال گذشته ۴۲ واحد تولیدی جدید در سیستان و بلوچستان افتتاح و برای ۲۸۰ نفر شغل ایجاد شد.

کد خبر: ۱۸٬۳۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha