۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵
۸۲۰ میلیارد ریال اعتبار به دهلران اختصاص یافت
از طریق وزارت نفت؛

۸۲۰ میلیارد ریال اعتبار به دهلران اختصاص یافت

ایلام- نماینده دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفتک به تازگی ۸۲۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت به دهلران اختصاص یافته است.

بهزاد علیزاده در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد:۸۲۰ میلیارد ریال از محل مسولیت های اجتماعی وزارت نفت برای پروژه های شهرستان دهلران هزینه می شود.

وی گفت: فصل جدیدی از اعتبارات وزارت نفت برای شهرستان رقم خورده، اعتباراتی نیز از محل مسئولیت های اجتماعی نفت برای پروژه های عمرانی و زیرساخت روستایی نیز هزینه می شود.

علیزاده به خطوط ریلی و موضوع اتصال ایلام به راه آهن پرداخت و عنوان کرد: ما اگر به دنبال توسعه متوازن استان هستیم باید شبکه ای عمل کرده و تنگ نظر نباشیم و به موازات خط ریلی که از اسلام آباد به ایلام می آید برای خط ریلی اندیمشک به دهلران نیز تلاش کنیم.

وی به فرودگاه آبدانان پرداخت و عنوان کرد: این فرودگاه بهترین جایگزین برای فرودگاه ایلام است و مطالعات امکان سنجی آن تمام شده و به دنبال اخذ ماده ۲۳ هستیم که همت همه مسئولان استاتن را می طلبد.

نماینده حوزه جنوبی ایلام در مجلس، به محور های پر تردد اندیمشک-دهلران-مهران و پلدختر-دره شهر-بدره-ایلام، اتصال منطقه ماژین به آبدانان و جاده چمسرخ اشاره کرد و گفت: برخی از قطعه های این محورها در حال مناقصه و باید یک قطعه ۳۰ کیلومتری دهلران به مهران نیز شروع شود.

وی افزود: همچنین برای محور پلدختر _ایلام از محل ماده ۵۶ ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

نماینده مردم تصریح کرد: پیگیر تکمیل جاده چمسرخ هستیم و هم چنین نقطه اتصال منطقه ماژین به آبدانان به زودی به پیمان می رود.

کد خبر: ۱۸۳٬۱۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha