۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۱
کسب رتبه اول توسط شهرداری همدان در حوزه پدافند شهری
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری همدان خبرداد:

کسب رتبه اول توسط شهرداری همدان در حوزه پدافند شهری

همدان - مدیر پدافند غیرعامل استانداری همدان از کسب رتبه اول توسط شهرداری همدان در حوزه پدافند شهری خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان؛ حمید پور حسینی با بیان اینکه روز هشتم آبان ماه روز پدافند غیر عامل در تقویم رسمی کشور نام گذاری شده است، افزود: شعار «برای مردم ، پدافند دانش بنیان، حفاظت از زیرساخت ها و تداوم کارکردها» به عنوان شعار هفته پدافند غیرعامل ۱۴۰۱ انتخاب شده است.

مدیر پدافند غیرعامل استانداری همدان با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل در کشور گفت: متولی پیگیری تحقق اهداف در حوزه های مختلف تاب آوری زیرساختی جهت ارائه خدمت بهتر به عموم مردم توسط دستگاه‌های متولی در حوزه آب ، برق، گاز و شهرداری توسط اداره کل پدافند غیرعامل استانداری صورت می گیرد که در این زمینه برنامه های مختلفی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل پیش بینی شده است.

پورحسینی از رونمایی کتاب تاب آوری شهری در شهرداری همدان در روزهای نزدیک خبر داد و اظهار داشت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته در همایش ملی پدافند شهری که با حضور مدیران شهرداری های کشور، جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور و معاون امنیتی انتظامی در وزارت کشور و سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل برگزار شد شهرداری همدان به عنوان شهر برتر در حوزه پدافند شهرداری انتخاب شد.

مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری همدان ‌ضمن تبریک به شهرداری همدان در زمینه تاب آوری و پدافند شهری گفت: در این مراسم از کتاب تاب آوری و امنیت در برابر تهدیدات شهری همدان رونمایی شد که در این مراسم شهرداری همدان موفق به کسب رتبه اول در بین دستگاه های اجرایی در حوزه پدافند شهری شده است.

پورحسینی با اشاره به نحوه انتخاب شهر همدان به عنوان شهر برتر در زمینه پدافند شهری افزود: شهرداری همدان در حوزه شاخص های عمومی از جمله حفظ زیرساخت‌ها، ارائه خدمات و برنامه ها، کسب عنوان شهر تاب آور و حوزه نشر کتاب در زمینه مدیریت بحران به نحو مطلوب عمل کرده است.

پورحسینی ضمن قدردانی از همراهی و همدلی مسئولین و مردم شهر همدان در حوزه مدیریت بحران گفت: همراهی و اعتماد مردم فهیم شهر همدان با مدیریت شهری در حوزه های مختلف به ویژه بحران آب و سایر مسائل موجب تحقق تاب آوری در شهر همدان شد.

شایان ذکر است ۴ تا ۱۱ آبان ماه به عنوان هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است.

کد خبر: ۱۸۳٬۱۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha