وجود اقتصاد واقعی در فضای مجازی

وجود اقتصاد واقعی در فضای مجازی

کلاهی، رییس کمیسیون کسب و کارهای دانش بنیان اتاق ایران گفت: وجود ۷۰۰ شغل مستقیم در فضای مجازی نشان از جریان داشتن اقتصاد واقعی در فضای مجازی است.

به گزارش بازار، افشین کلاهی در نشست چالش‌های قطعی اینترنت و اثرات آن بر فضای کسب و کارها با تاکید بر اینکه در فضای مجازی اقدامات جدی در حوزه کسب‌وکارها در جریان است، گفت: تصمیم گیری یکباره درمورد این فضا به معنای تصمیم گیری برای ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار شغل در اینستاگرام است.

وی افزود: زمانی که صحبت از فضای مجازی می‌شود، گروهی تصور می‌کنند که، چون فضای غیر واقعی است می‌توان هر تصمیمی برای آن گرفت در حالی که این فضا، یک مدیاست که در آن اتفاقات واقعی رخ می‌دهد.

رییس کمیسیون کسب و کارهای دانش بنیان اتاق ایران با بیان اینکه در این فضای مجازی آدم‌های واقعی، کارهای واقعی انجام می‌دهند، اظهار کرد: در این فضا، اقتصاد واقعی در جریان است و ما حواسمان نیست که تصمیماتی که برای آن گرفته می‌شود، چه میزان می‌تواند در زندگی سایرین تاثیر گذار باشد.

کلاهی اضافه کرد: فضای مجازی در دنیای امروز فانتزی نیست و یکی از زیر ساخت‌های اساسی است که هر کسی می‌تواند به آن دسترسی داشته باشد و همانند زیر ساخت‌های دیگر، جزو نیازهای اساسی به شمار می‌رود.

رییس کمیسیون کسب و کارهای دانش بنیان اتاق ایران اقتصاد را یکی از نیازهای امنیتی کشور دانست و گفت: خسارات ایجاد شده به صورت جدی دیده نمی‌شود و درباره آن به راحتی تصمیم گیری می‌شود در حالی که این نوع تصمیم گیری‌ها را حتی برای پاساژها هم نمی‌توانیم بگیریم.

کد خبر: ۱۸۳٬۱۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha