۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
اختصاص ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی سفر رئیس جمهوری به استان همدان
معاون استاندار همدان اعلام کرد:

اختصاص ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی سفر رئیس جمهوری به استان همدان

همدان - معاون استاندار همدان گفت: ۱۴ هزار میلیارد تومان به عنوان اعتبارات عمرانی سفر رئیس جمهوری به استان همدان اختصاص داده شد.

به گزارش بازار، فرزاد تیموری در نشست بررسی مسائل و مشکلات توسعه‌ای و عمرانی شهرستان ملایر گفت: پروژه راه‌آهن همدان - ملایر یکی از پروژه‌هایی است که تاکید جدی بر اجرای آن وجود دارد و با پیگیری‌ها، اعتبار مورد نیاز برای این پروژه در نظر گرفته شد.

وی افزود: در حال حاضر این پروژه تا گردنه زاغه در محور ملایر به همدان اجرا شده و تکمیل آن موجب اتصال دو شبکه راه‌آهن در شمال به جنوب کشور به استان همدان می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان ادامه داد: امسال حدود یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای استان همدان در نظر گرفته شد و ۱۴ هزار میلیارد تومان نیز به عنوان اعتبارات عمرانی سفر رئیس جمهوری به استان همدان اختصاص داده شد.

تیموری بیان کرد: معادل ۱۰ سال اعتبار عمرانی سهم استان همدان، به عنوان اعتبارات عمرانی سفر رئیس جمهوری اختصاص پیدا کرد که با پیگیری‌های استاندار همدان اعتبار سفر رئیس جمهوری از ۶ هزار میلیارد تومان به ۱۴ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

کد خبر: ۱۸۳٬۰۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha