۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱
بخش اعظمی از مشکلات موجود در نابسامانی بازار ناشی از مدیریت وزارت صمت است
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

بخش اعظمی از مشکلات موجود در نابسامانی بازار ناشی از مدیریت وزارت صمت است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: هرچند تمامی مشکلات را نمی‌توان ناشی از اقدامات وزارت صمت دانست اما بخش اعظمی از مشکلات موجود در نابسامانی بازار حاصل مدیریت این وزارتخانه است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمد علی پور با انتقاد از نابسامانی بازار، گفت: دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط با این موضوع از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت باید با تشدید نظارت‌ها از افزایش بی‌ضابطه قیمت کالاها جلوگیری کنند.

نماینده مردم ماکو، چالدران، پلدشت و شوط در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از آنجاکه علاوه بر وزارت صمت، وزارت جهاد کشاورزی نیز متولی تامین و توزیع برخی از کالاهای اساسی است، این وزارتخانه نیز باید اقدامت لازم در این زمینه را انجام دهد، افزود: مردم از نابسامانی بازار گلایه‌مند هستند زیرا دلیل منطقی برای افزایش قیمت کالاها وجود ندارد. براساس گزارش‌های ارائه شده تامین منابع بودجه‌ی امسال نسبت به سال گذشته بهتر است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه افزایش قیمت کالاها باید متوقف شود، نابسامانی بازار را ناشی از ضعف نظارت دانست.

وی درباره نقش وزارت صمت در نابسامانی بازار، تصریح کرد: از آنجاکه عملکرد وزارت صمت در این حوزه مناسب نبوده، طرح استیضاح وزیر صمت تدوین شد؛ هرچند تمامی مشکلات را نمی‌توان ناشی از اقدامات این وزارتخانه دانست اما بخش اعظمی از مشکلات موجود در نابسامانی بازار حاصل مدیریت وزارتخانه مذکور است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه یکی از دلایل استیضاح وزیر صمت، نابسامانی وضعیت بازار و افزایش قیمت کالاها است، ادامه داد: وزارت صمت نتوانست تاثیر به سزایی در ساماندهی بازار داشه باشد بنابراین وزیر صمت به واسطه ضعف عملکردی مورد مواخذه نمایندگان قرار گرفت.

کد خبر: ۱۸۳٬۰۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha