۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
وضعیت صنایع نسبت به یک سال گذشته بهبود یافته است|حفظ نیروهای انسانی
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

وضعیت صنایع نسبت به یک سال گذشته بهبود یافته است|حفظ نیروهای انسانی

اصفهان - سهل‌آبادی رئیس خانه صمت ایران گفت: این پیام باید به گوش بیگانگان خارج از کشور برسد که مشکلات صنعتی در حال مرتفع شدن هستند و وضعیت صنعت نسبت به یک سال گذشته بهبود چشمگیر داشته است.

سید عبدالوهاب سهل‌آبادی در خصوص برنامه‌های روز صنعت و معدن در استان اصفهان اظهار کرد: رویداد گرامیداشت روز صنعت و معدن بعد از دو سال کرونا در سال جاری برگزار می‌شود که این ایام فرصتی برای اصفهان است تا توان صنعتی خود را به مسئولان کشوری عرضه دارد.

وی با بیان اینکه برای اجرای این برنامه‌، اداره صمت استان‌ها همکاری ویژه داشته‌اند، افزود: این رویداد برای ابراز مشکلات جامعه صنعتی فرصتی ارزشمند است و می‌توان مشکلات را به گوش مسئولان رساند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان اینکه استاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان اصفهان گام‌های مهمی در باب پیشرفت صنعت و حل مشکلات برداشته است، بیان کرد:‌ اصفهان با ۹ هزار واحد صنعتی متوسط و بزرگ در صنعت کشور پیشرو بوده و پیام‌آور رفع مشکلات صنعتی بوده است.

مشکلات صنعتی در حال رفع شدن است

وی ادامه داد: این پیام باید به گوش بیگانگان خارج از کشور برسد که مشکلات صنعتی در حال مرتفع شدن هستند و وضعیت صنعت نسبت به یک سال گذشته بهبود چشمگیر داشته است.

سهل آبادی حذف ارز ترجیحی را اقدام بسیار مهمی داناست که به‌عنوان جراحی اقتصادی در کشور بسیار مؤثر بود و گفت: کوچک کردن دولت می‌تواند اقدام بعدی باشد که تأثیر مهمی در دیده شدن فعالیت‌های دولت خواهد داشت.

وی در ارتباط با فعالیتهای شرکت‌های دانش بنیان در اصفهان و حمایت از آنها نیز گفت: عملکرد پارک علم و فناوری اصفهان و شرکت‌های دانش‌بنیان آن قابل توجه و اکتشافات و تولیدات آن‌ها باعث افتخار استان اصفهان و قابل توجه و اثرگذار است؛ شهرک عملی تحقیقاتی اصفهان به زودی شاهکار تاریخ صنعت کشور را رقم خواهد زد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در پاسخ به این سوال که مشکلات اینترنتی تا چه اندازه بر فعالیتهای صنعت تأثیرگذار بوده است اظهار کرد: این مشکل بر روی صنایع تأثیرگذار بوده است اما نباید فراموش کنیم حفظ امنیت بسیار برای ما مهم‌تر است؛ این موضوع که همه به تعامل در بستر اینترنت عادت کرده بودند قابل توجه است اما آنچه برای همه کشور مهم است امنیت ملی است که حفظ آن برای ما از همه چیز مهم‌تر است.

بزرگ‌ترین دستاورد امروز صنعت ما حفظ نیروی انسانی است

وی تاکید کرد: بزرگ‌ترین دستاورد امروز صنعت ما حفظ نیروی انسانی است، درواقع صنعتگران با غیرت به عدم تعدیل نیروی انسانی مبادرت ورزیدند و در حال حاضر حفظ روحیه کارگر مهم است که به کارفرما بسط داده می شود.

کد خبر: ۱۸۲٬۹۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha