۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
جهاد آبرسانی در روستاهای خراسان جنوبی/ اجرای عملیات آبرسانی به ۸۰ روستای تشنه
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی:

جهاد آبرسانی در روستاهای خراسان جنوبی/ اجرای عملیات آبرسانی به ۸۰ روستای تشنه

بیرجند- امامی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: در قالب طرح جهاد آبرسانی عملیات آبرسانی به ۸۰ روستا در سطح استان با پیشرفت فیزیکی ۳۲ درصد در حال انجام است.

حسین امامی در گفت و گو با بازار با اشاره به وضعیت آبی در روستاهای خراسان جنوبی بیان کرد: آبرسانی و پایدارسازی شبکه آب ۳۳ روستا در سطح استان با حجم عملیات ۶۷.۲ کیلومتر لوله‌گذاری خط انتقال، ۲۶ کیلومتر اصلاح شبکه توزیع و ۲۹۰۰ متر مکعب مخزن انجام شده است.

وی اصلاح ۹۱.۲ کیلومتر شبکه، ۱۲۰.۲ کیلومتر توسعه شبکه‌های فرسوده روستاها و تعویض ۴۰۵۲ کنتور خراب را از جمله اقدامات انجام شده طی یک سال اخیر بوده عنوان کرد.

امامی بیان کرد: در راستای اجرای طرح جهاد آبرسانی، عملیات آبرسانی به ۸۰ روستا در سطح استان با حجم عملیات ۳۲۰ کیلومتر لوله‌گذاری و ۱۲ هزار و ۱۱۰ مترمکعب مخزن ذخیره و ۲۵ باب ایستگاه پمپاژ در حال انجام بوده که ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی ادامه داد: چهار هزار و ۵۴۷ کیلومتر خط انتقال، چهار هزار و ۹۲ کیلومتر شبکه توزیع، ۵۶۰ باب ایستگاه پمپاژ و ۱۶۷ هزار و ۵۸۲ مترمکعب مخزن و تاسیسات برای آبرسانی به روستاهای مد نظر ایجاد شده است.

وی با اشاره به پروژه های در حال اجرا بیان کرد: احداث ۶۳ باب مخزن به حجم ۹ هزار و ۴۵۰ متر مکعب مخزن، ۳۷۱ کیلومتر لوله‌گذاری خط انتقال و ۲۴ باب ایستگاه پمپاژ برای آبرسانی به ۶۰ روستا از جمله اقدامات در حال انجام است.

کد خبر: ۱۸۲٬۹۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha