۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۹
۴۴۰ واحد تولیدی گلستان تحت نظارت استاندارد هستند
سرپرست اداره کل استاندارد گلستان:

۴۴۰ واحد تولیدی گلستان تحت نظارت استاندارد هستند

گرگان- حسینی، سرپرست اداره کل استاندارد گلستان گفت: ۴۴۰ واحد تولیدی در گلستان تحت نظارت اداره‌ کل استاندارد بوده که برای این تعداد، ۶۵۰ پروانه صادر شده است.

سید مهدی حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: ۴۴۰ واحد تولیدی در گلستان تحت نظارت اداره‌ کل استاندارد بوده که برای این تعداد، ۶۵۰ پروانه صادر شده است.

سرپرست اداره کل استاندارد گلستان افزود: با توجه به کمبود نیرو و گستردگی حوزه‌های کاری و فعالیتی، این اداره کل در استان دارای ۳۶ آزمایشگاه فعال همکار و شش شرکت بازرسی کالا است.

وی بیان کرد: سازمان ملی استاندارد و اداره کل آن در گلستان و سایر استان‌های کشور در حوزه‌های آسانسور و نظارت بر ایمنی و امنیت آن، حوزه نازل‌های انرژی (بنزین، گازوئیل و جایگاه‌های گاز سی ان جی) فعالیت می کنند.

حسینی با اشاره به وظیفه ارزیابی انطباق، گفت که از جمله کارهایی این اداره کل در بخش ارزیابی انطباق، نظارت بر واحدهای تولیدی در استان است.

سرپرست اداره کل استاندارد گلستان اضافه کرد: شهربازی‌ها و زمین بازی‌های ورزشی به لحاظ استانداردسازی و استاندارد بودن تحت نظارت این اداره کل هستند و همکاران ما در حوزه‌های عیارسنجی طلا در بازار و حوزه‌های خدماتی همچون سالن‌های ورزشی، خانه‌های سالمندان، دفتر پست، مراکز اقامتی گردشگری و آموزش و پرورش نظات دارند که به عنوان یکی از سیاست‌های جدید ابلاغی در بخش خدمات است.

طبق گفته وی از مجموع ۱۰۰ پروانه حلال محصول کشاورزی صادر شده در کشور، ۱۱ پروانه مربوط به گلستان بوده که هشت پروانه در یک سال گذشته صادر شده است.

کد خبر: ۱۸۲٬۸۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha