۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
سرمایه در گردش، مشکلات بیمه و مالیات و توسعه زیرساخت‌ها مهم‌ترین مطالبات واحدهای تولیدی بوشهر هستند
سه مشکل عمده تولیدکنندگان بوشهری؛

سرمایه در گردش، مشکلات بیمه و مالیات و توسعه زیرساخت‌ها مهم‌ترین مطالبات واحدهای تولیدی بوشهر هستند

بوشهر- باستین معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: تسهیلات سرمایه در گردش، رفع مشکلات بیمه و مالیات و توسعه زیرساخت‌ ها مهم‌ترین مطالبات واحدهای تولیدی استان بوشهر هستند.

علی باستین در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: توسعه اشتغال پایدار برای جوانان بومی استان در شهرستان‌های ۱۰ گانه مورد تاکید قرار دارد و این مهم با برنامه‌ریزی محقق شده است.

وی افزود: از اساسی‌ترین اقدامات برای ایجاد و احیای اشتغال، حمایت از واحدهای راکد و نیمه راکد است که بحمدالله در نیمه نخست امسال تعداد زیادی واحد راکد به مدار برگشتند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش، رفع مشکلات بیمه و مالیات و توسعه زیرساخت‌ها مهم‌ترین مطالبات واحدهای تولیدی استان هستند و مدیریت ارشد استان در این راستا اهتمام جدی دارد.

باستین تصریح کرد: امسال بیش از ۷۵ کار گروه برای حمایت از ۱۵۰ واحد راکد و نیمه راکد استان تشکیل شده که بخش زیادی از مصوبات این کارگروه‌ها اجرایی و عملیاتی شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر استفاده از ظرفیت پارس جنوبی برای اشتغال جوانان استان، فعال کردن واحدهای راکد و ایجاد واحدهای کوچک و متوسط تولیدی نیز گامی ارزشمند در مسیر ایجاد اشتغال پایدار است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر بیان داشت: سرکشی به واحدهای تولیدی در مناطق مختلف استان به منظور شناخت مشکلات حوزه تولید انجام و امیدوارم با تلاش دسته جمعی به اهداف مورد نظر برسیم.

کد خبر: ۱۸۲٬۷۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha