۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
تعیین تکلیف ۲۷۴ پرونده اموال تملیکی همدان طی ۷ ماهه نخست سال
دادستان همدان خبر داد:

تعیین تکلیف ۲۷۴ پرونده اموال تملیکی همدان طی ۷ ماهه نخست سال

همدان - خانجانی، دادستان همدان بر ضرورت تسریع تعیین تکلیف اموال موجود در انبار اموال تملیکی تأکید کرد و گفت: ۲۷۴ پرونده در هفت ماهه نخست سال تعیین تکلیف شده است.

حسن خانجانی موقر در گفت و گو با خبرنگار بازار درباره ضرورت رسیدگی به کالاهای موجود در انبار املاک تملیکی، گفت: تعیین تکلیف کالاهای موجود در این انبار از جمله فروش، استرداد، اعاده، واگذاری و انهدام به منظور جلوگیری از انباشت آن موجب حفظ حقوق بیت المال می شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰۹ پرونده در حوزه های مختلف و مرتبط با اموال تملیکی تشکیل شده است، اعلام کرد: در این مدت با تلاش ها و پیگیری های انجام گرفته، ۲۷۴ پرونده اموال تملیکی با صدور رأی نهایی تعیین تکلیف شده است.

دادستان همدان عنوان کرد: در بحث فروش ۱۷۰ فقره، استرداد به اشخاص ۳۵ فقره، واگذاری به ستاد اجرایی فرمان امام سه فقره، انهدام ۲۹ فقره و تعداد ۲۰ پرونده مرتبط با ۳۰ دستگاه خودرو نیز با تصمیم به فروش، تعیین تکلیف شده است.

خانجانی موقر در ادامه عنوان کرد: در دو بخش معدوم سازی ۱۹۲ نوع از کالاها انجام شد.

وی افزود: در یک بخش، ۱۴۱ مورد از کالاهای سریع الفساد و تاریخ گذشته در محل پسماند شهرداری با حضور نماینده این دادستانی و ادارات متولی، معدوم شد و بخش دوم شامل ۵۱ نوع کالای غیربهداشتی و غیرقابل مصرف با توجه به نوعشان برای امحاء به سایت اصفهان منتقل شدند.

کد خبر: ۱۸۲٬۷۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha