۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
صدور ۲ مجوز فعالیت برای شرکت‌های معتمد مالیاتی

صدور ۲ مجوز فعالیت برای شرکت‌های معتمد مالیاتی

معاون مرکز تنظیم مقررات پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان گفت: در راستای اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان، دو مجوز فعالیت شرکت معتمد نوع دوم و سوم برای «شرکت دیان همراه فردا» صادر شد.

به گزارش بازار به نقل از رسانه مالیاتی ایران، محمد طاهری، معاون مرکز تنظیم مقررات پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان گفت: به موجب ماده (۲۶) قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان، سازمان امور مالیاتی کشور می‌تواند جهت حصول اطمینان از عملکرد صحیح مؤدیان در اجرای قانون مذکور از خدمات «شرکت‌های معتمد ارائه کننده خدمات مالیاتی» استفاده کند.

وی افزود: شرکت‌های معتمد ارائه دهنده خدمات مالیاتی می‌توانند با سه نوع مجوز در زمینه های: ۱-صدور و ارسال اطلاعات صورتحساب‌های الکترونیکی و پشتیبانی از تجهیزات مرتبط با آن، ۲- آموزش مودیان مالیاتی، ۳- ارائه مشاوره‌های فنی مالیاتی و غیر مالیاتی، در راستای توانمندسازی مودیان مالیاتی با سازمان امور مالیاتی همکاری کنند.

طاهری اظهارداشت: نخستین مجوز فعالیت شرکت معتمد نوع دوم و سوم برای «شرکت دیان همراه فردا» در تاریخ ۲۶ مهرماه ۱۴۰۱ جهت ارائه خدمات در حوزه‌های آموزش و مشاوره‌های فنی و مالیاتی به مودیان صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز شرکت‌های معتمد «داده‌کاوی معتمد اول سام» و «داده پردازی کیسان» با مجوز نوع اول در زمینه صدور و ارسال اطلاعات صورتحساب‌های الکترونیکی و پشتیبانی از تجهیزات مرتبط با آن فعالیت خود را آغاز کرده اند.

کد خبر: ۱۸۲٬۷۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha