۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
بهره‌گیری از داده‌های آماری، بنیادی‌ترین اصل برنامه ریزی است
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران:

بهره‌گیری از داده‌های آماری، بنیادی‌ترین اصل برنامه ریزی است

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی با بیان اینکه برنامه ریزی اساسی‌ ترین شاخص مدیریت به شمار می‌رود، یکم آبان روز ملی آمار و برنامه ریزی را تبریک گفت.

به گزارش بازار، حمیدرضا سیدی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی با بیان اینکه برنامه ریزی اساسی‌ ترین شاخص مدیریت به شمار می‌رود، یکم آبان روز ملی آمار و برنامه ریزی را تبریک گفت.

در پیام سیدی آمده است: «بهره‌گیری از داده‌های آماری، بنیادی‌ترین اصل برنامه ریزی است و برنامه ریزی اساسی‌ ترین شاخص مدیریت به شمار می‌رود. آمار و اطلاعات، برنامه ریزی و مدیریت، همه به‌عنوان حلقه‌ های مهم توسعه شناخته می‌شوند. از این رو سازمانی می‌تواند در مسیر توسعه گام بردارد که جمع آوری اطلاعات و داده‌ها در آن بروز باشد و تحلیل و برنامه ریزی ها به صورت مستمر براساس آن صورت پذیرد. بی تردید توانمندی ها و تعهد همکاران شاغل در واحدهای آمار و برنامه ریزی در سطوح مختلف شرکت، نقشی اساسی در دستیابی به آینده روشن در عرصه خدمت رسانی ایفا می‌کند.

اینجانب یکم آبان ماه روز ملی آمار و برنامه ریزی را خدمت کلیه همکاران شاغل در این حوزه تبریک عرض نموده و از خداوند منان موفقیت و بهروزی را خواستارم. »

کد خبر: ۱۸۲٬۶۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha