۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳
بررسی نهمین بسته تحریمی اروپا علیه ایران بیانگر پیروی از سیاست فشار حداکثری است
عضو فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی در مجلس:

بررسی نهمین بسته تحریمی اروپا علیه ایران بیانگر پیروی از سیاست فشار حداکثری است

عضو فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی در مجلس گفت: بررسی نهمین بسته تحریمی علیه ایران از سوی اروپایی ها بیانگر عدم صداقت در رفتار است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، در خصوص اطلاعیه وزارت خارجه فرانسه مبنی بر اینکه اتحادیه اروپا در حال کار روی نهمین بسته تحریمی علیه ایران است، گفت: اروپایی ها صداقت در رفتار ندارند و دنبال بهانه هایی هستند تا بر ایران فشار وارد کنند.

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در این راستا، اظهار کرد: به نظر می رسد اروپایی ها فراموش کردند سیاست فشار حداکثری ایالات متحده علیه ایران شکست خورده لذا دنباله روی از کاخ سفید هیچ سودی برایشان نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه اروپایی ها اقدامات ضدحقوق بشری انجام می دهند اما مجامع بین المللی هیچ موضع گیری نمی کنند، ادامه داد: این مهم در حالیست که در مسائل مرتبط با ایران همواره موضع گیری های منفی اتخاذ می شود تا فضای افکار عمومی دنیا تحت تاثیر قرار بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بدون شک مسئولان کشورمان باید اقدامات متقابل نسبت به تحریم های اروپایی ها انجام داده و مقابله به مثل کنند.

عضو فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه اقدامات ضدایرانی اخیر اروپایی ها فقط موجب افزایش دیوار بی اعتمادی می شود.

کد خبر: ۱۸۲٬۵۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha