۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
نمره مطلوب ایران در امنیت پروازها از سوی ایکائو با وجود تحریم‌ها
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد

نمره مطلوب ایران در امنیت پروازها از سوی ایکائو با وجود تحریم‌ها

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با وجود تحریم ها و مشکلات با اتکا به نیروی انسانی، دانش تخصصی و شرکت‌های دانش بنیان وضعیتمان در صنعت هوایی بسیار خوب است.

به گزراش بازار به نقل از خانه ملت، محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشور، به امنیت پروازها و علل تاخیر در پروازها داخلی اشاره کرد و گفت:باید توجه شود در بحث امنیت پروازها یا صفر و یا ۱۰۰ هستیم چرا که دستور العمل‌ها و چک لیست‌ها به ما اجازه پرواز خارج از استاندارها را نمی‌دهد.

وی با اشاره به استاندارهای بسیار خوبی ایران در حوزه پرواز اظهار کرد: ماه گذشته نماینده سازمان بین‌المللی هوانوردی (ایکائو) و ایمنی بخش هوانوردی از ناوبری هوایی ایران بازدید کرده و نمره بسیار خوبی به ایران دادند. خوشبختانه با وجود تحریم ها و مشکلات با اتکا به نیروی انسانی، دانش تخصصی و شرکت‌های دانش بنیان وضعیتمان در صنعت هوایی بسیار خوب بوده و دغدغه ای در حوزه نداریم همچنین نمره قابل قبولی در سطح بین الملل دریافت کردیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور عنوان کرد: اگر مشاهده می‌شود که خلبانان یا عوامل فنی از برخی پروازها جلوگیری می‌کنند دقیقا در راستای ایمنی بوده و بر اساس کتاب هواپیما اگر مشکلی وجود داشته باشد خلبان‌ها اجازه پرواز ندارند تا عیب بر طرف شود و همه موارد نیز گزارش داده شده و سازمان هواپیمایی کشوری نیز به موضوعات رسیدگی می‌کند و تا امروز دغدغه جدی در این حوزه نداشتیم.

کد خبر: ۱۸۲٬۵۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha