۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
 توضیحات نایب رییس سندیکای صنعت برق درخصوص مصاحبه با بازار

توضیحات نایب رییس سندیکای صنعت برق درخصوص مصاحبه با بازار

مدنی نایب رییس سندیکای برق در پاسخ به مطلب منتشر شده در خبرگزاری بازار با عنوان «مخالفت شورای نگهبان با طرح مانع زدایی از برق؛ می گویند غیر شرعی است» باید می گفتید برای گرفتن مصاحبه با من تماس گرفتید.

بازار؛ گروه آب و انرژی: در تاریخ ۱۶ مهر مطلبی تحت عنوان «مخالفت شورای نگهبان با طرح مانع زدایی از برق؛ می گویند غیر شرعی است| لابی صنایع بزرگ برای ارزانی برق» که در قالب گفتگو با سید مهدی مدنی نایب رییس سندیکای صنعت برق ایران در خبرگزاری بازار منتشر شد. نایب رییس سندیکای صنعت برق ایران نسبت به مطلب منتشر شده از سوی خبرگزاری بازار جوابیه ای را به شرح ذیل ارسال کرده است.

با سلام و احترام؛

فردی که با اینجانب از آن خبرگزاری تماس گرفت سوالی را در خصوص اعلام قیمت فروش برق مطرح کرد که به دلیل اینکه چندین هفته در ایران حضور نداشتم اعلام عدم اطلاع کرده و فقط به اعلام خبر مخالفت شورای نگهبان با طرح مانع زدایی از صنعت برق اشاره کردم.

این طرح که ماحصل بیش از یک سال تلاش وزارت نیرو، بخش خصوصی و مجلس شورای اسلامی که به تصویب مجلس شورای اسلامی هم رسیده است، با مخالفت شورای نگهبان متوقف مانده است. از دلایل احتمالی آن از من سئوال پرسیده شد که احتمال لابی صنایع بزرگ را مطرح کرده و گفتم که در صورت عدم اجرای این قانون وضعیت شبکه برق و خاموشی ها بدتر خواهد شد.

همچنین در مصاحبه منتشر شده آمارهایی اعلام شده که به فرض صحت آنها از سوی اینجانب اعلام نشده است.

انتظار این بود که در تماس ذکر می شد که این موضوع یک مصاحبه است و نه یک سوال ساده و هم اینکه قبل از چاپ به رویت بنده هم می رسید.

بنابر این نسبت به بررسی موضوع اقدام کرده و در راستای اطلاع رسانی شفاف اقدام کنید.

کد خبر: ۱۸۲٬۵۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha