۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
افزایش ۲۰۰ درصدی تسهیلات برای بازنشستگان فولاد| ریشه‌یابی مشکلات صندوق
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

افزایش ۲۰۰ درصدی تسهیلات برای بازنشستگان فولاد| ریشه‌یابی مشکلات صندوق

اصفهان - اسلامی؛ مدیر صندوق بازنشستگان فولاد منطقه اصفهان گفت: تسهیلات برای بازنشستگان فولاد، ۲۰۰ درصد افزایش یافته و میزان وام آنها به ۱۵ میلیون تومان رسیده است.

میثم اسلامی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در زمینه ارتقای خدمات بخش درمان به بازنشستگان تحت پوشش صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد اظهار داشت: تعداد ۹۰ هزار خانوار (در حدود ۲۷۰ هزار نفر) بازنشسته تحت پوشش این سازمان قرار دارند که بر اساس آمار سه پنجم کل افراد تحت پوشش کشور در سه بخش فولاد مبارکه، معادن و ذوب آهن به تعداد ۴۷ هزار خانوار در منطقه اصفهان هستند.

وی افزود: بخش درمان مهم‌ترین نیاز بازنشستگان است و تلاش شد در این بخش فعالیت‌های مؤثر انجام شود، به همین منظور مشکلات بیمه تکمیل درمان ذوب آهن با حذف صندوق تنخواه حل شد و بخشی از نارضایتی حاصل با انجام این کار مرتفع شد. قرارداد درمان فولاد برای بازنشستگان از جنبه‌های پوشش دارو، درمان و موارد پاراکلینیکی بسیار گسترده بوده و در کشور کم نظیر است.

رفع مشکلات پرداخت وام به بازنشستگان

مدیر صندوق بازنشستگان فولاد منطقه اصفهان به حل مشکلات پرداخت وام به بازنشستگان اشاره کرد و افزود: تسهیلگری لازم برای اهدای وام ازدواج با همکاری یکی از بانک‌ها انجام شده و مبلغ وام‌های اعطایی به ۱۵۰ میلیون ریال افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: تا امروز ۴۰۰ مورد وام به متقاضیان پرداخت شده و یک هزار و ۷۰۰ مورد دیگر به زودی پرداخت می‌شود؛ بیماران صعب‌العلاج که مشکل انجام مراحل وام را داشتند و امکان مراجعه حضوری نداشتند، در حال حاضر این نگرانی را ندارند و با مراجعه از طرف صندوق و یا بانک به منزل آنها مراحل اداری در خانه آنها انجام می‌شود.

اسلامی از امکان ویژه جهت فراهم آوردن زیارت سفر اولی‌ها به عتبات خبر داد و گفت: بازنشستگانی که تاکنون به زیارت کربلا و نجف مشرف نشده‌اند در سامانه ثبت نام کرده و پس از قرعه کشی به صورت رایگان از راه زمین به زیارت این مکان مقدس مشرف می‌شوند.

هزینه‌های حقوقی برای بازنشستگان بسیار سنگین است

وی به مشکلات و مسائل حقوقی پیش روی بازنشستگان اشاره کرد و اذعان داشت: هزینه‌های حقوقی برای بازنشستگان بسیار سنگین است و این سبب می‌شود که این افراد از مراجعه به وکیل خودداری کنند، به همین منظور در محل دفتر اصفهان دو روز در هفته مشاوره رایگان به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود و در صورت نیاز به مشاوره تکمیلی این خدمات با ۸۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.

مدیر صندوق بازنشستگان فولاد منطقه اصفهان ریشه‌یابی مشکلات صندوق حمایت از بازنشستگان به عنوان راه‌حلی برای ارائه خدمات بهتر اشاره کرد و اظهار کرد: می‌توان با این رویکرد خدمات مناسب‌تری ارائه داد و نارضایتی‌ها را کاهش داد.

کد خبر: ۱۸۲٬۵۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha