۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
اجرای طرح آمارگیری نیروی کار از طریق تماس تلفنی به دلیل شیوع کرونا
معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی خبر داد

اجرای طرح آمارگیری نیروی کار از طریق تماس تلفنی به دلیل شیوع کرونا

تبریز- معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: اجرای طرح نیروی کار در فصل بهار امسال از ابتدای روز بیستم اردیبهشت به مدت دو هفته از طریق تماس تلفنی انجام می گیرد.

به گزارش خبرگزاری بازار، محمد فرج زاده پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور ارزیابی و تحلیل سیاست های کلان اقتصادی کشور آمارگیری طرح نیروی کار کشور مطابق با آخرین توصیه های سازمان بین المللی کار (ILO)  و بر اساس نیاز برنامه ریزان صورت می گیرد.

وی افزود: آمارگیری از خانوارهای کشور با هدف محاسبه شاخص های فصلی و سالانه نیروی کار از جمله نرخ مشارکت اقتصادی، نرخ بیکاری و تغییرات آنها طراحی شده است که در فصل بهار امسال به دلیل شیوع بحران ویروس کووید ۱۹، مسوولان و کمیته فنی برای رفع این معضل در جمع آوری اطلاعات بازار کار، شیوه ها و راهکارهای جایگزینی در نظر گرفته اند.

فرج زاده ابراز داشت: بر این اساس با توجه به اجرای طرح نیروی کار در فصل بهار امسال از ابتدای روز بیستم اردیبهشت به مدت دو هفته، با خانوارهای مشمول در فهرست نمونه گیری تصادفی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها جمع آوری آمار و اطلاعات طرح مذکور از طریق تماس تلفنی انجام می گیرد.

وی در عین حال خاطرنشان ساخت: تلفن های ستاد آمارگیری مستقر در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای تماس با خانوارهای نمونه بر روی وب سایت رسمی سازمان به نشانی www.azsharghi.mporg.ir  قرار گرفته و برای عموم قابل دسترس است.

کد خبر: ۱۸٬۲۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha