۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی اردبیل
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی اردبیل

اردبیل- رسولیان، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی گفت: امسال ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساخت‌ها و نواحی صنعتی استان اختصاص یافته است.

علی رسولیان در جریان بازدید از شهرک صنعتی شهدای کوثر به خبرنگار بازار گفت: شهرک‌ها و نواحی صنعتی به رغم محرومیت منابع از استان‌های مرزی و کم‌برخوردار حمایت‌های لازم را در تقویت و توسعه زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام داده و در دولت سیزدهم نیز این برنامه‌ریزی‌ها با انسجام بیشتر در حال انجام است.

وی تصریح کرد: امسال ۱۲۰ میلیارد تومان با هدف حمایت از زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل اختصاص یافته که امیدواریم با تزریق این منابع، بخش عظیمی از زیرساخت‌ها به ویژه تصفیه‌خانه فاضلاب و تکمیل پست‌های ۶۳ کیلوولت برق به سرانجام برسد.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی گفت: تا ۲ ماه آینده تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل در قالب طرح توسعه تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید که در سفر رئیس جمهور برای این طرح و سایر طرح‌های تصفیه‌خانه‌ای منابع خوبی اختصاص یافته است.

رسولیان افزود: با بهره‌برداری از این تصفیه‌خانه نه تنها محیط زیست سالم خواهیم داشت بلکه تأمین آب صنعتی از باز چرخه این تصفیه‌خانه‌ها انجام شده و امکان تأمین منابع آب در این مجموعه‌ها فراهم می‌آید.

وی به مدل‌های واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی نیز اشاره کرد و ادامه داد: از طریق سامانه الکترونیکی و یا مزایده واگذاری زمین انجام می‌شود که در این باب ارزیابی کیفی فعالان اقتصادی انجام می‌شود تا واگذاری‌ها به شکل درست و برای سرمایه‌گذاران واقعی انجام شود.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی به فضای اطلاع‌رسانی در داخل شهرک‌ها برای فعالان و ساکنان این شهرک‌ها اشاره کرد و گفت: تلاش ما بر این است تا در قالب تابلوهای بزرگ اطلاع‌رسانی واحدهای صنعتی در شهرک‌ها انجام شده و امکان ارائه خدمات مطلوب‌تر به فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاری‌ فراهم آید.

کد خبر: ۱۸۲٬۳۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha