۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۰
 امکان خرید آنلاین ارز گامی مهم در ایجاد ثبات اقتصادی در کشور است
نماینده مردم دامغان در مجلس:

امکان خرید آنلاین ارز گامی مهم در ایجاد ثبات اقتصادی در کشور است

نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: فراهم آوردن زمینه برای خرید آنلاین ارز گامی مهم در ایجاد ثبات در بازار ارز و در نتیجه ثبات اقتصادی در کشور است.

به گزارش بازار به نقل از ایبنا، علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فراهم آوردن زمینه برای خرید آنلاین ارز از سوی بانک مرکزی گفت: این اقدام بانک مرکزی برای خرید آنلاین ارز، گامی مهم در ایجاد ثبات در قیمت ارز و همچنین ثبات اقتصادی در کشور است.

وی افزود: خرید آنلاین ارز جلوی حباب قیمت در این بازار را می‌گیرد و موجب ایجاد شفافیت در بازار ارز کشور می‌شود.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پیش از این صرافی‌ها با یک تلفن به یکدیگر قیمت ارز را در بازار بالا و پایین و بازار را دچار نوسان می‌کردند، اما با فراهم آوردن زمینه برای خرید آنلاین ارز جلوی این کارها گرفته می‌شود.

علیزاده خاطرنشان کرد: اقدام بانک مرکزی در فراهم آوردن زمینه برای خرید آنلاین ارز گامی مهم در ایجاد ثبات در بازار ارز و ایجاد ثبات اقتصادی در کشور است و مردم در آینده‌ای نزدیک ثمرات آن را که ثبات در قیمت کالاها و خدمات است را مشاهده خواهند کرد.

وی افزود: با خرید آنلاین ارز جلوی کلاهبرداری ها، دلال بازی‌ها و فروش دلار تقلبی، گرفته می‌شود و ما شاهد شفافیت در این حوزه هستیم.

کد خبر: ۱۸۲٬۳۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha