۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۲
کمیسیون انرژی مجلس پیگیر معافیت مالیاتی شرکت های بورسی
عضو کمیسیون انرژی مجلس عنوان کرد

کمیسیون انرژی مجلس پیگیر معافیت مالیاتی شرکت های بورسی

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: این کمیسیون پیگیرمعافیت مالیاتی شرکت های دانش بنیان، تولید و بورسی است.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه (سنا)، حسین حسین زاده با بیان اینکه معاف از مالیات کردن شرکت ها به توسعه اقتصادی کمک می کند افزود: یکی از راه های تشویق شرکت ها در حوزه سرمایه گذاری و به تبع آن جذب نقدینگی و در نهایت ایجاد اشتغال، تشویق سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در بخش خصوصی، معافیت مالیاتی است.

وی اضافه کرد: موضوع معاف از مالیات شرکت های تولیدی باید انقدر دقیق باشد که مورد سوء استفاده برخی شرکت ها که در عمل هیچگونه مولد سازی نکرده اند، قرار نگرفته و از زیر بار مالیات فرار نکنند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه امید داریم در بودجه سال ۱۴۰۲ این قضیه محقق شود گفت: کمیسون انرژی هم روی این برنامه پیگیری جدی خواهد کرد تا با سرعت برای شرکت های دانش بنیان، شرکت های تولیدی و بورسی اجرایی شود.

حسین زاده در ادامه در خصوص عملکرد عرضه خودرو در بورس کالا گفت : عرضه خودرو در بورس کالا برای شرکت های سازنده بسیار خوب بوده است.

وی با تاکید بر اینکه موافق شفاف سازی هستیم افزود : یکی از راه های شفاف سازی در قیمت ها و عرضه و تقاضا، ارائه کالا در بورس است چرا که بورس یکی از جاهایی است که در سراسر دنیا پذیرفته شده است.

حسین زاده تصریح کرد: امیدوارم با عرضه محصولات و کالاهای دیگر مردم بتوانند در بستر بورس کالا اقدام به خرید و فروش کنند.

کد خبر: ۱۸۲٬۲۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha