۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
لایه های پایینی دولت اعتقادی به رفع موانع تولید ندارند
یک فعال اقتصادی:

لایه های پایینی دولت اعتقادی به رفع موانع تولید ندارند

گرگان – اسماعیل زاده، مدیرعامل شرکت دانش بنیان فراسودمند رازی گفت: دولت بر رفع موانع تولید تأکید دارد، ولی لایه های پایینی این اعتقاد را ندارند.

حسین اسمائیل زاده در گفتگو با بازار اظهار کرد: استان گلستان ظرفیت خوبی را در کارخانه های تولید خوراک دام، طیور، تولید ماشین آلات و سایر نیازمندی های مرغداری ها و دامداری ها دارد.

مدیرعامل شرکت فراسودمند رازیبا بیان اینکه همین ظرفیت سبب شده تا انتظار فعالان صنعت کشاورزی به خصوص دامداران و مرغداران از این استان بالا باشد، ادامه داد: مشارکت شرکت ها برای حضور در بیستمین نمایشگاه تخصصی دام و طیور گلستان مناسب نیست.

وی اضافه کرد: عدم توجه دست اندرکاران شرکت نمایشگاه ها به تبلیغات از دیگر عواملی است که بسیاری از فعالان صنعت کشاورزی در داخل و خارج از استان از این رویداد مهم بی خبر باشند.

وی نوآوری را مهمترین شاخصه دوام در صنعت دام و طیور عنوان کرد و افزود: این نوآوری شامل ایده، تولید و ارتقای کیفیت عرضه محصولات است که باید مدنظر باشد.

اسمائیل زاده با بیان اینکه برخی مشکلات پیش روی شرکت فراسودمند وجود دارد، گفت: شرکت ما درگیر یک سری بروکراسی اداری شده است.

وی با بیان اینکه دولت به رفع موانع تولید تأکید دارد، تصریح کرد: لایه های پایینی اداری این اعتقاد را ندارند و با قوانین ۲۰ سال پیش کار می کنند و سنگ اندازی ها ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت فراسودمند با بیان اینکه در صورت اخذ مجوز، سایر بخش ها از قبیل ساختمان و آزمایشگاه را تجهیز می کنیم، تصریح کرد: تاکنون از جیب هزینه کرده ایم و پروژه به خاطر بروکراسی اداری به مرحله سوددهی نرسیده است.

گفتنی است، شرکت فراسودمند رازی در زمینه تولید مکمل های غذایی و دارویی «افزودنی های خوراک دام و طیور پروبیوتیک و سین بیوتیک» فعالیت می کند.

کد خبر: ۱۸۲٬۲۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha