۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
پیش بینی ایجاد ۱۱۰ هزار فرصت شغلی در آذربایجان غربی/ حمایت از واحدهای صادرات محور
معاون استاندار آذربایجان غربی خبر داد

پیش بینی ایجاد ۱۱۰ هزار فرصت شغلی در آذربایجان غربی/ حمایت از واحدهای صادرات محور

ارومیه - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از پیش بینی ایجاد ۱۱۰ هزار فرصت شغلی جدید در استان طی سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، بهنام شهدی ظهر پنج شنبه در جلسه تخصیص منابع از محل بند الف تبصره ۱۸ در محل استانداری آذربایجان غربی، اشتغالزایی را یکی از مهم ترین اولویت های مدیریت استانی دانست و گفت: با اجرای طرح های مختلف در نظر گرفته شده برای حمایت از واحدهای تولیدی، پیش بینی می شود علاوه بر حفظ اشتغال فعلی، ۱۱۰ هزار فرصت شغلی دیگر نیز در استان ایجاد شود.

وی با تاکید بر حمایت از واحدهای صادرات محور استان گفت: بانک ها برای حمایت از تولید و اشتغال باید بیشترین اهتمام را در سال جهش تولید داشته باشند.

شهدی با اشاره به لزوم حمایت بانک ها از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا گفت: پرداخت تسهیلات تولید و اشتغال، بسته های حمایتی، کمک به صادرات غیرنفتی، تسهیلات حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا از جمله اولویت های سیستم بانکی در سال جاری خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد:  کمک به اتمام طرح های نیمه تمام و راکد از طریق پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به خصوص از محل منابع مازاد، فروش اموال تملیکی بانک ها برای جلوگیری از هدر رفت منابع، مواردی است که باید توسط بانک ها اجرایی شود.

وی همچنین از پیشنهاد اختصاص ۸۰ درصد منابع بانکی استان برای ارائه تسهیلات و ابلاغ آن طی روزهای آتی خبر داد. 

کد خبر: ۱۸٬۲۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha