۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
فرش، خرما و گبه سه محصول مهم استان بوشهر در جام جهانی قطر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

فرش، خرما و گبه سه محصول مهم استان بوشهر در جام جهانی قطر

بوشهر- صفوی مدیر کل صمت استان بوشهر از عرضه فرش و خرما و گبه به عنوان سه محصول مهم استان بوشهر در نمایشگاه بزرگ قطر در ایام جام جهانی خبر داد.

سید مهدی صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در راستای حمایت از تولیدکنندگان استان اقدامات ارزشمندی انجام داده و البته برای رسیدن به وضعیت مطلوب باید اهتمام بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: اگر مسیر صادرات هموارتر شود و تسهیل شرایط صادرکنندگان با شتاب مناسبی انجام شود، قطعا تولیدات و محصولات بومی استان ارزآوری بیشتری در بر دارند.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطر نشان کرد: فرش و خرما و گبه سه محصول مهم استان بوشهر برای حضور در نمایشگاه قطر است که در ایام جام جهانی فوتبال برپا می‌شود و انتظار داریم با استقبال جهانی مواجه شود

صفوی تصریح کرد: خرمای کبکاب استان از کیفیت مناسبی برخوردار است و باید با بسته بندی شیک و صادراتی، در نمایشگاه حاضر شود.

وی اضافه کرد: رفع موانع تولید کنندگان در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر در دستور کار این مدیریت قرار دارد و مدیریت ارشد استان نیز همکاری ارزشمندی دارند.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در نیمه نخست امسال بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی و معدنی در استان بوشهر از رکود خارج شده‌اند و بیش از یک‌هزار شغل احیا شده است.

کد خبر: ۱۸۲٬۱۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha